וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נסעה אסתי גינזבורג באמצע הלילה?

זה לא שהדוגמנית בלונדינית הלכה לאיבוד או ברחה מהבית עם רדת החשיכה - אלא יצאה לסיור שכולו רוח התנדבות יחד עם אנשי עמותה לנוער במצוקה. וואלה! סלבס מעוגלת לטובה

חשבתם שהחיים הטובים של אסתי גינזבורג, דוגמנית לוהטת שכמותה, כוללים בעיקר שופינג עם חברות, צילומים על הסט וקפה של אחר הצהריים מדי פעם? מתברר שהיא יודעת לעשות יותר, הרבה יותר. לאחרונה, גינזבורג תרמה מזמנה והצטרפה לסיור מיוחד בשעות הלילה, שכולו עזרה לזולת ולנוער במצוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן המגניבים. אסתי גינזבורג עם נאווה ברק וילדי על"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלונדה, נענתה לבקשה של נשיאת עמותת על"ם, נאוה ברק, לעלות איתה על אחת מניידות הידידות של העמותה - אלה שמסיירות אחרי שהשמש שוקעת בשכונות, ומגיעות למאות נערים משוטטים שזקוקים לאוזן קשבת או סיוע. לא מפתיע שאסתי, שסיימה לפני לא הרבה שנים את גיל ההתבגרות שלה, התחברה בקלות לצעירים, שכנראה הוקסמו ממנה. טוב, עם יופי שכזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי מעגלת לטובה עם החברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק שגינזבורג הפכה ל"אחת מהחבר'ה", סיפרה בדיחות, הצטלמה והתרגשה עד לשעות הקטנות של הלילה מהסיפורים האישיים של החבורה, אלא גם הספיקה לדסקס עם היו"ר ברק על מבצע "עיגול לטובת עלם" ואפילו התעקשה לקחת חלק במבצע המיוחד. האגורות הקטנות בכל רכישה שתבצע אסתי בכרטיס האשראי, ייתרמו למען בני הנוער בסיכון. צדיקה.


וואלה! סלבס מעגלת רק את עצמה. בעזרת עוד פרסות עוגה אחרי כל לגימה מכוס מים.


מיקי חיימוביץ' תורמת את הקול

גברת עם סלים: אסתי גינזבורג בקניות

רכלו על המעשה הטוב של אסתי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully