וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: טקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי

וואלה! סלבס

16.4.2013 / 1:41

כדי להפוך את טקס הדלקת המשואות למעט יותר אטרקטיבי, ליקטה וואלה! סלבס כמה אושיות-על מהתעשייה המקומית וגרמה להן להדליק ולשאת. אז, מה יש לבר רפאלי להגיד על דיקפריו?

יום העצמאות ה-65: כדי לנער, להלהיט ולהבעיר מעט את טקס הדלקת המשואות המסורתי והמוכר לכל, וואלה! סלבס החליטה לבחור 12 אושיות-על מהתעשייה המקומית, כמספר שבטי ישראל, ולהעניק להן את ההזדמנות הבלעדית לנאום על במה ייחודית שכולה גוסיפ ולהשיא את אחת המשואות. מדוע ציון ברוך נעדר מהאירוע, למה יונית לוי בחרה לכבד דווקא את יעקב אילון ומה יש לבר רפאלי להגיד על ליאונרדו דיקפריו? כל התשובות, לתאפרת מדינת ישראל.


***כל הציטוטים הינם תוצר ראשה המופרע של וואלה! סלבס***

שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף

"אנחנו, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, חברי הרכב 'מה קשור?', מתכבדים להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד הצלע השלישית והכריזמטית יותר של החבורה, זו שגנזה מאיתנו את האופציה להתקרב למין הנשי ככלל, ולבר רפאלי בפרט - ציון ברוך. ולתפארת מדינת ישראל!"

נועה תשבי

"אני, נועה תשבי, הגברת הראשונה של לוס אנג'לס, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד היותי שגרירתה הלא רשמית של מדינת ישראל, זאת על אף שמעולם לא מוניתי לתפקיד הנחשק, ולתפארת מדינת ישראל!"

איתי תורג'מן

"אני, איתי תורג'מן, ה-BFF לשעבר של אושרי כהן, מתכבד להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד הגירלפרינד שלי, אנה ארנוב, שהצליחה לחלץ אותי מצלו של אושרי, ולתפארת מדינת ישראל!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דנה רון

"אני, דנה רון, משוחררת ריאליטי שכבר לא מתעסקת במצוקות דיור, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד הסרטון הויראלי שיצרתי בעזרתה האדיבה של לוסי דובינצ'יק, ולתפארת מדינת ישראל!"

אביב גפן

"אני, אביב גפן, הבן של הניינטיז ושל יהונתן, מתכבד להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד שרית חדד ואבי גואטה, שסיפקו חומר רותח ל"דה וויס" - ממנו יצרתי מטעמים, ולתפארת מדינת ישראל!"

אורנה דץ

"אני, אורנה דץ, כתבתי וביצעתי את השיר המופתי "איפה איפה איפה איפה העוגה? הנה הנה הנה הנה העוגה", מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד וואלה! סלבס, שבזכות חשיפתה את המשולש הרומנטי, הפכתי בשנת 2013 לסלבריטאית מן השורה, ולתפארת מדינת ישראל!"

גדעון סער וגאולה אבן

"אנחנו, גדעון סער וגאולה אבן, בני הזוג המוזרים בתבל, מתכבדים להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד צלמי הפפראצי, שלמרות עשרות התמונות שכבר צילמו, עדיין לא זעקו ייאוש, ולתפארת מדינת ישראל!"

בר רפאלי

"אני בר רפאלי, בת לוין-רפאלי, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד אמא ציפי, שהביאה אותי עד הלום. או: עד דיקפריו, ולתפארת מדינת ישראל!"

אייל שני

"אני אייל שני, שף ואב כל העגבניות, מתכבד להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד חיים כהן, החבר שזרק גלגל הצלה, העניק הלוואה בלי ריבית ומשך אותי מהבוץ, ולתפארת מדינת ישראל!"

נינט טייב

"אני נינט טייב, נערת רוק שצריכה לטעום עוד קצת מהדאון טאון, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד טמירה ירדני, שליהקה את אפרת בוימולד ל'שיר שלנו', ואת יהודה לוי ל'שיר נולד' והביאה ל-'ביוש רן, היוש ג'ודה', ולתפארת מדינת ישראל!"

ג'ודי שלום ניר מוזס

"אני ג'ודי שלום ניר מוזס, אשת סילבן, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד הטוויטר, שבזכותו גיליתי את נפלאות הציוץ והצפת הפיד, ולתפארת מדינת ישראל!"

יונית לוי

"אני, יונית לוי, הגברת הראשונה של דסק החדשות, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל לכבוד יעקב אילון, שחטף נערת גל"צ ברונטית והפך אותה למושא הערצתה של וואלה! סלבס. כן - זו אני, ולתפארת מדינת ישראל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully