וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ליהיא גרינר בקמפיין חדש ל-144

וואלה! סלבס

3.4.2013 / 11:00

אחרי מאות השקות, כמה צילומים בפוזות מסעירות ולא מעט פליטות פה מתועדות - מיס טראש לוקחת חלק בקמפיין חדש למוקד השירות הטלפוני הכי מדובר בישראל. וואלה! סלבס מפטפטת

יש כאלה שלא סובלים את הפטפוטים שלה, אחרים מחבבים את ה"או מיי גאד" ו"סו אקסייטד" שהיא מכניסה למשפטים, אבל כולם יודעים שלמיס טראש, הלא היא ליהיא גרינר, יש פה גדול מאוד. זו הסיבה כנראה, שגרינר נבחרה להוביל את הקמפיין הפרסומי החדש לשירות המודיעין הישראלי הוותיק של חברת בזק, או איך שאתם מכירים אותו - 144.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי בטלפון? ליהיא גרינר וחברה פוטנציאלית לשיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא מסתפק בכל האירועים הנוצצים שאותם היא פוקדת או באייטמים במדורי הבידור, יקבל את גרינר גם בהפסקת הפרסומות שלו כשהיא מקדמת את שירות המודיעין שמוסר לכם מספרי טלפון ברחבי הארץ. רק תגידו לה שם וכתובת, היא כבר תדאג שצירוף הספרות המבוקש יתגלגלו אליכם.

כעת, רק נותר לראות אם גרינר, שמצלמת את הפרסומת המדוברת הממש היום (ד') תתאהב בדיבורים הבלתי פוסקים במוקד השירות הטלפוני, בכל ה"הלו" ו"אני צריך מספר בבקשה", ותהפוך את התפקיד הזמני שעליו היא מקבלת כמה עשרות אלפי שקלים, לעבודה קבועה. הכי אקסייטד!

סוכנה של גרינר, יריב נתי, אישר את הפרטים ומסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם בזק".


וואלה! סלבס שונאת לדבר בטלפון, זה מזכיר לה שהיחיד שמתקשר בחודשים האחרונים הוא שמעון השכן, שצועק עליה שתנמיך את המוזיקה בסלון.


אביבית בר זוהר VS ליהיא גרינר, הסאגה נמשכת

רכלו על גרינר הנציגה הטלפונית גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully