וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט! אייל גולן חושף את השרירים

וואלה! סלבס

3.4.2013 / 11:14

הזמר הלאומי מוכיח שהוא דואג לשמור לא רק על קול מרגש, אלא גם על כשרונות אחרים כמו נפנוף. אם אפשר, אז למה לא לעשות את זה כשהוא ללא חולצה? וואלה! סלבס צלוייה היטב

אם חשבתם שהקיץ שעומד בפתח אומר בעיקר תמונות של בר רפאלי בביקיני, שכחתם שיש גם גברים שלא אוהבים הרבה בד על הגוף. נניח, אייל גולן, שיודע שברגע שהעניינים מתחממים - הוא יכול לפשוט את החולצה ולהשוויץ בשרירים המדוגמים שהתחבאו לאורך כל העונה הקרה תחתיה. כך בדיוק עשה, ממש לא מזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מאצ'ו מן. אייל גולן/מערכת וואלה, צילום מסך

גולן, פינק אתמול (ג') את העוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלו בתמונה לוהטת שמתעדת אותו לבוש במכנסיים בלבד, בזמן שהוא טורח על ארוחת בשרים מעל מנגל מקומי - כנראה עבור יקיריו. כן, הזמיר האהוב אפילו העיד על עצמו כזוכה בתואר "מנגליסט העשור" המוכשר.

אבל את מי מעניינים השיפודים ולבבות העוף שהונחו על המצלה, כשהזמר עומד כשהוא מעורטל (פלוס כמה תכשיטים כמובן) ונצלה בעצמו תחת השמש עד לדרגת וול-דאן של ממש? רק חסרה איזו פרגית עסיסית שתעמוד לצדו כדי להשלים את המחזה הנאה.


וואלה! סלבס אמרה לגולן לשמור לה נתח אנטריקוט, שני שיפודי כבש, שלושה שקדים, חמישה פלחי בצל, ארבע שיני שום והרבה שומן שרוף. היא אוהבת את זה רייר, בבקשה.


באד בוי: רן דנקר שולף אצבע משולשת

אנג’לינה ג’ולי הקימה בית ספר באפגניסטן

רכלו על התמונה החושנית של אייל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully