וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותח פה: מופע האימים של רושפלד באינסטגרם

וואלה! סלבס

28.3.2013 / 0:05

כששופט "מאסטר שף" זכה לביקורת רעה על תמונה שהעלה לרשת - הוא לא התאפק לפני שהביע את דעתו החריפה על המגיבה התמימה, כולל מתקפה של עשר מכות מצדו. וואלה! סלבס משחיזה

השף יונתן רושפלד אולי זכור לכם כשופט החד מ"מאסטר שף", זה שיודע לתת ביקורת מדויקת למתמודדים שרק רוצים לכבוש את המטבח והלב של כולנו, אבל מתברר שכשמדובר בביקורת שניתנת לו - הוא סופג אותה באלגנטיות של נייר מגבת. אתמול (ד'), כשמעריצה הגיבה לאחת התמונות שפרסם בחשבון האינסטגרם האישי וטרחה להעביר ביקורת על הצילום שלו, השופט החליט לפתוח במסע נקמה אישי, שהפך לכואב יותר אפילו מעשרת המכות. כן, הסכינים שלופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חג שמח? התגובה הנזעמת של רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל החל כשהגולשת סיגל, שהיא במקרה צלמת, כתבה לשף בתגובה לאחת התמונות שלו שהוא "מעלה תמונות לא טובות שמקרינות על היהירות שלך. טיפ מאמנית לאמן - תחשוב לפני שאתה מעלה תמונה... בקצב הזה אני ואחרים נפסיק לעקוב אחריך". רושפלד, כמובן לא שתק וענה לה בתקיפות. "את אמנית???? פשוט הצצתי לרגע אצלך, ממליץ לכוללללם לראות איזו אמנית סלקטיבית את, חחחח" (סימני הפיסוק והכיתוב במקור). עוד המשיך לברך אותה, כשהבהיר "עשי טובה, עופי לי מהאינסטגרם זה לאנשים פשוטים לא לאמנים דגולים כמוך. חג שמח פוצית". אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רושפלד מציג וצוחק על סיגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל זה לא הכל, אחרי שזכה לתמיכה מגולשים שונים (בהם בנו וחברתו של השף), רושפלד החליט להציג בפני עוקבים שלו מספר תמונות מחשבונה הפרטי של הצלמת המבקרת, כולל כאלה של ילדה וכלבה, תוך כדי שהוא צוחק על חשבונה. "התרשמות מעגבנייה שלא נכנסה לסלט. הניו יורק טיימס משווה את היצירה למונה ליזה לפחות" או "האומנית הכי סלקטיבית ברשת מציגה - 'איש עם כלב'" (כך במקור), הן רק שתיים מהעקיצות ששלח לעברה של אותה סיגל, שבחרה להתעלם, לפי שעה. לא נעים בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמה נוספת. מביכוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף ההתקפה, סיכם רושפלד בפוסט אינסטגרם בו כתב, "לפני שיורדים על מישהו באינסטוש, חשוב לוודא שאתה היורד מוחק את הגלריה שלך בעצמך. סתם עצה למתוסכלים", כמובן שהכל היה בציון שמה של סיגל, המעירה שהעיזה וחטפה מנת שף. אז למה רושפלד לא בחר להשקיע את האנרגיה המיותרת במנה כשרה לפסח? ילדותי מצדו או שלא, אי אפשר לומר שהוא לא התבשל עם הסיפור.


וואלה! סלבס לא מתעסקת עם שפים מאז שהליצן של רשת המבורגרים ידועה ביקש ממנה להרגיע עם הנאגטס. כי היא אכלה 13 מנות כשרות!


הסולחה של אייל שני ויונתן רושפלד

פרויקט מיוחד: המכות של הסלבס הישראלים

צודק או מנדנד? רכלו על הסיפור של רושפלד בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף לסיפור? רושפלד מסכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully