וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לאור: הראפר הצל אבא

וואלה! סלבס

19.3.2013 / 9:55

חבר טרי נוסף הלילה למשפחת הראפ המקומית, כשילדו הבכור של יואב "הצל" אליאסי הגיח לאוויר העולם. מעניין אם האבא הקשוח כבר מתכנן דואט עם הבן הרך. וואלה! סלבס דממה

ייתכן מאוד שבתקופה הקרובה הראפר הצל (או בשמו המלא, יואב אליאסי), יעזוב את המילים הקשות ומחאת ההיפ הופ המזוהה איתו, לטובת שירי ילדים דביקים. אל דאגה, זה לא שהוא קשוח פחות - אלא שהלילה (ג'), הוא הפך לאבא גאה בישראל, כשבת הזוג שלו, לין מור, ילדה בן בכור משותף לשניהם. בייבי ראפ? לא מופרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבאל'ה! הצל ובנו הקטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצל - שבפעם האחרונה שעלה לכותרות היתה זו דווקא ההתנגחות האישית שלו כנגד בר רפאלי, בזמן מבצע "עמוד ענן", שעניינה את כלי התקשורת - כתב הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו, "בשעה 00:33 נולד לי בן זכר ראשון, יורש העצר לבית אליאסי". יחד עם התמונה הנוגה שצירף, כעת רק צריך להמתין לשיר הראשון שיכתוב על הבן.

כמו האבא המתפייט, גם האמא הטרייה והצמודה של הצל בשנים האחרונות, לין מור, היא די מוזיקלית. המאמא ניסתה את מזלה בלהקת הבנות שהתפרקה 'בייבי דול', כשבין לבין זכתה בתואר "נערת היופיעשרה" בתחרות מלכת היופי ובתואר "מיס פשן דיזיינר", בתחרות הבינלאומית "מיס כדור הארץ". גנים נאים? התינוק ככל הנראה ירש אותה משני הצדדים.


וואלה! סלבס תמיד רצתה לעשות ראפ, אבל לא מצאה בנדנה שתכסה את כל הראש המרובע שלה.


משולש רומנטי? אורנה דץ מגיבה על הפרשה

רגע לפני הלידה: שירי מימון חושפת בטן גדולה

רכלו ואחלו לראפר הצל מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully