וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שכטר חוזר לעולם הטלנובלות

וואלה! סלבס

17.3.2013 / 13:06

הכוכב הבלונדי שכיכב בלא מעט אופרות סבון, חוזר שוב למסך הקטן. הפעם בתור בחור שהתעורר מתרדמת וכל עולמו סובב סביב הקומיקס שהוא מצייר. וואלה! סלבס סוחטת דמעות

בנות, היכונו: השחקן ההורס והמוכשר עפר שכטר חוזר שוב למסך הקטן. אחרי שכיכב בטלנובלות רבות כמו "משחק החיים", "טלנובלה בע"מ", ו"האלופה", כעת חוזר שכטר לשחק שוב בדרמה יומית חדשה, שתעלה בערוץ ויוה.

הטלנובלה, שתיקרא "הבועה של אדם" ותפיק דרסט הפקות, מביאה את סיפורו של אדם הקסטר, בחור בשנות ה-20 לחייו, שבגיל 18 התעורר לאחר שנתיים בהן שהה בקומה. מרגע שהוא בהכרה, הצעיר מתעסק בעיקר בציור קומיקס והופך למפורסם מאוד בתחומו.

עפר שכטר. אביב חופי
יא הורס! עפר שכטר/אביב חופי

אדם הוא בחור מאוד מפונם וסגור, שמנהל זוגיות עם אביגיל, פסיכולוגית במקצועה. עם זאת, הוא לא מכיר ברגשותיו ומדחיק באופן מוחלט כל דבר שעלול לערער את סדר היום שלו. שנאמר: "המופע של טרומן", גרסת הטלנובלה.

עשרות שחקנים שנבחנו לתפקיד, אך בחברת ההפקה החליטו ללכת על שכטר, איתו עבדו לא מעט פעמים בעבר. גורמים בתעשייה יודעים להגיד כי מדובר באחד התפקידים הכי נחשקים היום, מאחר שמדובר בטלנובלה של לא פחות מ-200 פרקים ובסכום כסף לא קטן, שישלשל שכטר לכיסו. בימים אלו מחפשים בהפקה אחרי הבחורה שתכנס לנעליה של אביגיל, ותגלם את אהובתו של אדם.


וואלה! סלבס כתבה טלנובלה על החיים שלה. אבא רוצח, אמא נרקומנית וילדה עם בולימיה שלא מפסיקה לאכול.


בצל השערורייה: אורנה דץ זרקה את החבר

גברת עם סלים: אסתי גינזבורג בקניות

  • עוד באותו נושא:
  • עפר שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully