וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי? עוז זהבי חושף מה הוא עושה במיטה

נועה רוזין

16.3.2013 / 0:01

כשהשחקן הצעיר ענה על בוחן הפתע המרגש, הוא סימן צ'ק על השאלות בנינוחות. ואז הגיעה זו שבדקה מה הוא עושה לפני השינה - שגרמה לו מבוכה עם תשובה שובבה. וואלה! סלבס מענגת

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

עוז זהבי אף פעם לא היה כמו כולם, לפחות כך הוא מספר. בעוד שאתם כנראה מצחצחים שיניים, נותנים נשיקת לילה טוב או נושאים תפילה לפני שאתם נרדמים, הכוכב הצעיר גילה לוואלה! סלבס שהוא לא הולך לישון בכל לילה, לפני שהוא מספק את היצר המיני שלו. כן, זה נכון, זהבי מודה שהוא צריך לקיים פעילות מינית עם עצמו, כדי שיוכל לחלום חלומות מתוקים. קחו נשימה עמוקה, עכלו את המידע, חייכם הם כנראה לא אותם חיים.

עוז זהבי. דייב שחר
מה, הוא פורק לחץ! עוז זהבי/דייב שחר

אגב, מהנחש הפרטי שחבוי במכנסיו הוא לא חושש, אבל מתברר שהפחד הכי גדול של זהבי הוא נחשים. כן, החיה הרעה שפיתתה את חווה בסיפור התנ"כי, היא זו שמאיימת גם על הגברבר שעדיין מצליח להפנט את בנות ישראל. מי שרוצה צ'אנס עם השחקן, תשמח לגלות שמה שהכי עושה לו את זה הן נעלי עקב ורגליים נשיות ארוכות. כלומר, ליידיז - שפרו הופעתכן.

אם תצליחו להשיג את לבו (ותצליחו לגרום לו להירגע עם הפעילות לפני השינה), אבל למרבה ההפתעה תראו מהצד השני של הרחוב את אחת האקסיות שלו, אל תתפלאו אם הוא יהיה נחמד אליהן. עוז מודה שככל הנראה הוא יזכה את החברה לשעבר בברכה נעימה וחיבוק מחמם, לפני שיברר איתה מה נשמע. כל עוד שם זה נגמר. פו.


וואלה! סלבס לא משחקת עם עצמה בחדר המיטות. אצלה זה רק קשיחות ומכות.


”עוז זהבי השפיל את הילד שלי”

הו, ניקי: מינאז' במחשוף בולט במיוחד

רכלו על הוידוי המפתיע של עוז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully