וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקפיא: קייט מידלטון מחליקה בשלג

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

12.3.2013 / 10:14

מלכת אנגליה אולי מעדיפה להתחמם בגבולות הארמון, אבל שאר בני המשפחה המלכותית מבלים בשבועות האחרונים בין הרים מושלגים. כן, גם קייט ההריונית גולשת. וואלה! סלבס קרירה

splash

בשעה שבני ישראל מתחמקים ממכת הארבה או יוצאים לתפוס צבע בחוף הים החמים, יש כאלה שעבורם חודש מרץ הוא עדיין חורפי במיוחד. בני המשפחה המלכותית הבריטית למשל, נמנים על אלה שנהנים ממזג אוויר קריר במיוחד ואפילו מנצלים את הימים הקפואים בשבועות האחרונים כדי לשחק בשלג של הרי שוויץ. אחת מהם היא הדוכסית שנושאת ברחמה את יורש העצר המלכותי, קייט מידלטון, שלא חששה לצאת לגלוש.

קייט מידלטון. splash
מה קורה על המזחלת, דוכסית? קייט מידלטון/splash

קייט, נטולת פרינס וויליאם, עטפה את בטן ההריון שלה היטב ויצאה לגלוש על מזחלת במדרון ההר החלקלק. לא היה חשש מכך שיקרה משהו למי שגדל שם בתוך בטנה, אלא יותר מכך שתשתזף מדי כשהיא גולשת על הפסגות הלבנות. ימים ספורים אחר כך, הגיע לאותם ההרים גם האבא של בעלה, מיסטר הנסיך צ'ארלס, שעלה על חליפת הגלישה הזרחנית והוציא לכולם את עיניים עם הצבעים הבוהקים שהקרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הנסיך צ'ארלס. splash
פרש פרינס. הנסיך צ'ארלס בהרי שוויץ/splash

אבל לא כאן נגמרת הסאגה המלכותית בין ההרים של שוויץ, כיוון שבאותו השבוע יצאה לשחק בשלג גם פיפה מידלטון, האחות הפרועה של האישה עם ההריון הכי מדובר ברחבי הממלכה. מידלטון ג'וניור, שלא כמו אחותה, ויתרה על המזחלת ולקחה את ציוד הגלישה המתקדם שלה והשתתפה במרתון של סנט מוריץ. לבן ולעניין, האו לאבלי.


וואלה! סלבס גולשת בכל יום. נו, ברשת האינטרנט וכאלה.


מגישה בגולף: כיצד יונית לוי נוהגת?

היסטרי: עפר שכטר עושה קאבר לשירי מימון

רכלו על חופשת הסקי המלכותית גם בפייסבוק

פיפה מידלטון. splash
תחרותית. פיפה מידלטון/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully