וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,2,3: מיה דגן שומרת על גמישות האגן

וואלה! סלבס

10.3.2013 / 0:53

השחקנית ההריונית החליטה שלא להיכנע לחוקי הטבע, ולעבוד על חיטוב הגוף - גם בזמן התהליך הארוך בו בטנה תשתנה. עכשיו, היא מוכנה להזיע ולעמול. וואלה! סלבס הל יא

מאז שהתסריט של "אמא ואבא'ז" הפך למציאותי (לפחות באופן חלקי), מיה דגן דואגת לשמור על בריאות גופה המשתנה. השחקנית המוערכת שמטפחת כעת בטן של היריון ראשון, עוסקת לאחרונה בעיקר בפעילות גופנית - מה זה כולל? בעיקר פילאטיס. דגן מקדישה כמה ימים בשבוע לשם מטרה זו. בשביל זה, היא אורזת בתיק קטן מגבת, בקבוק מים, אאוטפיט ספורטיבי, תושיה - ומגיעה למכון שנמצא הרחק מביתה שבנווה צדק.

מיה דגן. אביב חופי
עובדת על הגזרה. מיה דגן/אביב חופי

גזרתה הצנומה של השחקנית צפויה להתעגל בקרוב, ולקבל צורה מעט יותר עסיסית (ואימהית). כדי לעצור את השינוי הדרמטי, דגן משקיעה את מלוא המאמצים ודואגת לשמור על גמישות האגן, בשיעורים פרטיים. את הפעילות המעשירה, היא החלה עם ההודעה על ההיריון המרגש - עכשיו נותר רק לבדוק האם תהיה נאמנה לתכנית האינטנסיבית.

לראשונה מזה זמן רב, תצטרף דגן למועדון האימהות-המפורסמות, בו נמצאות חברותיה הטובות מהתעשייה, עדי אשכנזי, רותם סלע וכאמור - גולדמן. כולן אימהות צעירות שהצליחו לשמור על גוף חטוב במהלך כל התהליך הארוך.


וואלה! סלבס נרשמה לתחרות זלילה, וזו הפעילות הגופנית היחידה שתעשה אי פעם.


אמא'ז! מיה דגן בהיריון ראשון

חוטיני וביריות: ריהאנה חושפת ישבן מוצק

  • עוד באותו נושא:
  • מיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully