וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט ההוליוודי החדש של אסתי גינזבורג

וואלה! סלבס

7.3.2013 / 0:05

גינזבורג הלוהטת שכבר הספיקה להפציע בכמה סרטים הוליוודים בעבר, תצטלם בקרוב לתפקיד ראשי בסרט מדע בדיוני חדש - שיעלה על המסך בעוד כשנה. וואלה! סלבס אינטרנשיונל

חשבתם שאסתי גינזבורג היא רק פנים יפות? טעות. הדוגמנית הישראלית המצליחה, שבדרך כלל מתפקדת כפרזנטורית של חברת יוקרה כזו או אחרת, מטפחת במקביל קריירת משחק על המסך הגדול, שמעוררת עניין בעיקר מעבר לים. בקרוב, כך נודע לוואלה! סלבס, היא תצטלם לתפקיד ראשי שהותאם במיוחד לה, בסרט אמריקני חדש, בשם "Skate God".

גינזבורג, תגלם בסרט המדע הבדיוני את הדמות הנשית הראשית - שתיקרא "Vanity". את הפיצ'ר, שעוסק בעולם עתידני הרוס (ובהתאמה לשמו ככל הנראה יכלול גם הרבה גלישה), יביים אשף הפעלולים זוכה הפרסים פיווי פימונטה, כשהאולפנים ההוליוודיים Impact Motion Pictures הם שיפיקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, היא כבר שם. הסרט ברשימת הפרוייקטים של גינזבורג באתר IMDB.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית-שחקנית תנסה ככל הנראה להציל את העולם מצאצא של אל יווני שמנסה להשמיד את האנושות, בסרט שיצטלם בקיץ הקרוב במדינת ניו-מקסיקו. הלהיט העתידני, שבו ישחק ככל הנראה גם כוכב "90210" אוון רוס, מוגדר כ"חלומו של כל חובב סרטי אקשן". אחרי הדרמות על הסט, "Skate God" צפוי לעלות על המסך הגדול בשנה הבאה.

הכוכבת הישראלית, אם לא ידעתם, כבר הפציעה בקולנוע בתפקידי משנה בסרטים אמריקנים כמו "Twelve" ו-"Movie 43", אך כעת מדובר בתפקיד ראשי גדול ראשון בשכונה הכי זוהרת בעולם. כבוד.


וואלה! סלבס משחקת מול המראה מדי ערב, בתפקיד הכפול של אם ובתה. בקרוב גם תזכה בפרס האוסקר.


אסתי גינזבורג ובעלה מתקרחנים

עדי הימלבלוי מבלה עם כוכב "סקס והעיר הגדולה"

רכלו על התפקיד החדש והמפתיע של אסתי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully