וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: אסף אמדורסקי ישלם

וואלה! סלבס

4.3.2013 / 0:05

לאחר שתבע את הדייר ששכן בדירה שבבעלותו, קיבל זמר הרוקנ'רול תביעה נגדית. לבסוף החליט בית המשפט כי על אמדורסקי לשלם לדייר. אופסי. וואלה! סלבס קארמה איז א ביצ'

מי שהמציא את המשפט צוחק מי שצוחק אחרון, כנראה חשב על מקרים כמו זה של אסף אמדורסקי. לפני כשנתיים השכיר אמדורסקי דירה שבבעלותו, במרכז תל אביב, לבחור בשם עוז בן דוד. לאחר שנה הוארך החוזה לשנה נוספת, אלא שלאחר מספר חודשים ביקש בן דוד לצאת מן הדירה. אסף הסכים, החזיר לדייר את הצ'קים והחל לחפש דייר אחר.

לאחר מספר חודשים, החליט אמדורסקי להפעיל את שטר החוב של בן דוד על סך 50,000 ש"ח (!) שהיה בבעלותו, בטענה כי עוז השאיר את הדירה עם נזקים כמו ליקויי טיח בתקרת המטבח, פנלים רופפים ועוד שלל נזקים באחד החדרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשם. אסף אמדורסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאן לא נגמרה הסאגה. בן דוד, באמצעות עורך הדין רן אורן, החליט כי הוא לא מוותר ותבע בחזרה את אמדורסקי, בטענה כי הוא משקר וכי הנזקים הללו היו קיימים בדירה עוד בטרם נכנס אליה.

לבסוף, לאחר משפט מתמשך, החליט בית המשפט לזכות את בן דוד והוסיף כי אמדורסקי צריך לשלם לבן דוד 5,000 שקלים על שכר טרחה לעורך הדין ועוד 400 שקלים - שכר לעד שהגיע להעיד לטובת בן דוד. כן, ככה זה תמיד נגמר.


הפעמים היחידות שוואלה! סלבס הגיעה לבית המשפט היו בגין התערטלות בציבור.


שרה נתניהו מברכת את מלכת היופי

רכלו על התביעה נגד אסף אמדורסקי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully