וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים: אייל שני וג'קי אזולאי מתכסחים

וואלה! סלבס

28.2.2013 / 9:47

השף הכי פיוטי על מסך הטלוויזיה והמתמודדת הדתיה ששפט פצחו בוויכוח פומבי וסוער ברשת אינסטגרם. בין היתר התנגחו, עקצו ולא חסכו בביקורת אישית. וואלה! סלבס משחיזה

נראה שהשף אייל שני לא לומד מטעויות עבר וממשיך לנהל את הויכוחים שלו מחוץ למטבח, לעיני כל. אחרי שהעליב את הקולגה יונתן רושפלד והתנצל, עכשיו מגיע סכסוך חדש, הפעם עם המתמודדת הדתיה - ג'קי אזולאי.

אתמול (ד') העלה שני תמונה של בובה לחשבון האינסטגרם שלו, מה (שבאופן לא ברור) הביא את אזולאי להגיב ולכתוב "כמה פגעת בי אתמול". הכוונה כמובן, היא לצילומי תוכנית ספיישל לחג, שבה נפגשו השניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב סכינים. אייל שני וג'קי אזולאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה לשני, הוא לא נשאר חייב וכתב לה: "מה רצית ג'קי? שאשקר לך? הייתי הכי אמיתי ומדויק איתך, אולי אינך יודעת, אבל בתהליך הסינון והבחירה הראשונה, אני הייתי זה שגיליתי את תכונותיך ונלחמתי כמו אריה על המשך דרכך בתכנית", הסביר. "אנשים רבים העליתי בחיי כל מי שמצאתי בו משהו מיוחד וראוי, אבל מעולם לא חסכתי ממנו את שבטי, כדי להחזיקו אמיתי וראוי למעמדו, כדי לתת לו להתפתח התפתחות אמתית ולא התפחתחות שסופה נפילה".

עוד המשיך השף המדובר וכתב, "אינך יכולה לתאר לעצמך ג'קי, איזו מתנה גדולה נתתי לך אתמול, כנראה מהמתנות הגדולות שקיבלת בחייך, אולי אינך יכולה לראות את זה עכשיו, אבל הצלתי אותך מהבור הגדול ביותר שהתחלת לטמון לעצמך במהירות יתר, אמרתי מה שאמרתי מאהבה גדולה אלייך, ומעבר לכל מתוך אחראיות גדולה ואמיתית לעתידך".

אבל לא, זה לא נגמר כאן, השפית הכשרה השיבה אש וכתבה: "'מהבור הגדול ביותר שהתחלת לטמון לעצמך במהירות יתר', עכשיו הכל מסתדר לי.. אוהבת אותך באמת אייל... רק שאני ממש לא בבור אני במקום נפלא מאי פעם. מאחלת לך שניפגש שם".

ג'קי אזולאי. אביב חופי
חם במטבח? אזולאי/אביב חופי

רגע, יש עוד. אייל המשיך במניפסט וכתב: "ללא כל ספק ג'קי יקרה את במקום מופלא שהשגת בזכות ולא בחסד... מגיע לך ותמיד אעזור שם אם אדרש... ראיתי אנשים שהטלוויזיה מרימה אותם... וראיתי מה קורה להם אחר כך בתוך המציאות. מי ששמר על אותנטיות פנימית, הצליח לשרוד את ההצלחה בתוך חיי היום יום. מישהו צריך להגיד: 'את עפה, תטי קצת את הכנפיים ותמשיכי'. לפעמים זה נובע מתוך סחרור הנפש מההצלחה, שם זה המקום המסוכן ביותר כמו מחלה שהולכת ומתפשטת". יש עוד, אבל תסתפקו בזה.

התגובה האחרונה של אזולאי היתה -"מהמקום שאני באה, אתה לא יכול לשכוח ולא להסתחרר. אני מבינה את כוונותיך ואת הכנות. אולי זה שם בתל אביב, לא בגומחה שאני גדלתי בה ולימדה אותי צניעות מהי!!! אוהבת אותך המון".


וואלה! סלבס קובעת: אם הגעתם עד כאן אז סימן שאתם - א. משועממים. ב. חובבי בישול. ג. כל התשובות נכונות.


קטטה במסיבה: אייל גולן עושה סולחה בין אקסים

"דה וויס": קידום לא הוגן של מתמודדת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully