וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נברא לו: בן ארצי אבא

וואלה! סלבס

27.2.2013 / 14:31

אחלו מזל טוב לשלמה ארצי, שהפך אתמול לסבא לנכד חדש תחת שמי ים התיכון - בנם הבכור של הזמר בן ארצי ואשתו אנדריאה שוורץ, שנישאו ממש לא מזמן. וואלה! סלבס כבר לא אפס

בן ארצי השתדרג אתמול (ג') מ"אפס" ללא פחות משלוש: הזמר, שהוא בנו המוכר של שלמה ארצי, הפך לאבא לבן משותף עם אשתו, אנדריאה שוורץ, שנולד בבית ילדות גדול בתל אביב. מדובר בילדו הבכור של ארצי הבן, מה שאומר שהפך את שלמה לסבא גאה, בפעם הרביעית.

לוואלה! סלבס נודע שמחוץ לחדר הלידה בבית החולים, עמדו נרגשים שלמה ואחותו של בן, שירי ארצי, והחברים הטובים של ההורים הטריים - השחקנית גילת אנקורי וכתב חדשות 10, אור הלר. כולם, קיבלו את יורש העצר הקטנטן בשמחה.

בן ארצי ובת זוגו. אביב חופי
הורים! בן ארצי ואנדריאה/אביב חופי

ארצי ושוורץ, שמנהלים זוגיות כבר קרוב לארבע שנים, נישאו בחודש ספטמבר האחרון ביפו - אז הכלה כבר היתה בהריון מתקדם. כעת, אחרי חודשים של המתנה ליצירה המשותפת, נולד בנם של השניים, שככל הנראה יצטרף לשושלת האומנותית המשפחתית המפוארת. זה הרי עובר בגנים.

מפתיע, אך בן ואנדריאה החליפו טבעות כחצי שנה אחרי אחותו של בן, שירי ארצי, שלמרות שהביאה שלושה ילדים עם השחקן יפתח קליין, החליטה להתחתן עם בן הזוג שלה רק בשנה שעברה. כל עוד כולם בריאים ומאושרים, לא?


וואלה! סלבס נורא רוצה לעשות ילדים עם זמר, שחקן, מזכיר צבאי או פועל בניין - כל עוד תוכל לקרוא לילד ברוך/ה.


רכלו על הנכד החדש של שלמה ארצי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully