וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו אותם: למה יתחפשו נינט טייב ועוז זהבי?

נועה רוזין

23.2.2013 / 12:32

פעם יהודה לוי היה דרדסבא, יובל שרף בילבי וגל גדות חייזר - והשנה? גלו לאילו דמויות מפתיעות יתחפשו כמה מהאנשים הכי נוצצים בביצה בפורים הנוכחי. וואלה! סלבס טרהלהלה

צילום:דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

אתם כבר החלטתם למה להתחפש השנה? בין עוד מסיבת מלאת אלכוהול עד-לא-ידע, לעוד תהלוכה מבדחת, גם השחקנים, הזמרים וחובבי ההשקות המקומיים יתחפשו בעצמם. כן, למרות שהם מתאפרים ומקשטים את עצמם בדרך קבע. אז למה יתחפשו יהודה לוי ונינט טייב השנה? ובכן, קבלו את מר דון קורליאונה, דמות המאפיונר המרתיע מהסרט "הסנדק" ואת בת הזוג שלו בחג הקרוב - זינה הנסיכה הלוחמת. מעניין אם ישלפו שם אקדחים או חרבות.

ליהיא גרינר תתחפש לבת הים הקטנה, אותה תחפושת שהיתה של ירדן הראל בשנה שעברה. "בכל שנה אני מחליטה למה להתחפש שתי דקות לפני החג", היא מגלה, אולי בגלל זה היא הפתיעה את עצמה והתחפשה השנה למיס גרינר. ורק יובל שרף ואסי ישראלוף החליטו לבאס ולא לעלות על תחפושת משמחת לכבוד החג.

יובל שרף. ניב אהרונסון
לא מתחפשת. יובל שרף/ניב אהרונסון

ייתכן שמה שמרתיע את יובל האדמונית מהתחפושות, היא תלבושת "בילבי" הג'ינג'ית ששימשה אותה כילדה - שלדבריה השאירה אצלה טראומת ילדות. יהודה לוי כילד, לעומתה, שמח להתחפש לדרדסבא, כשנינה עשתה את זה אבסטרקטי והתחפשה לשמיים. גל גדות עפה על עצמה כאיש חלל בעוד שעוז זהבי עשה מעצמו מינימום ישו. טוב, הוא לא הגזים כמו ירדן הראל שהתחפשה למעבר חצייה (!) מהלך.


וואלה! סלבס התחפשה בילדותה למלאך, אבל אנשים הבינו שמדובר בהסוואה. חה, חה, חה.


מיכל אמדורסקי והבנות קונות תחפושות

רכלו על התחפושות שלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully