וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ג'ייסון פריסטלי יככב בקמפיין ישראלי

וואלה! סלבס

18.2.2013 / 0:25

האנשים שהביאו לכם את ברנדה עושים זאת שוב - ואם הכל ילך כמתוכנן, מי שגילם את ברנדון ב"בוורלי הילס" המיתולוגית, יגיע לארץ כדי לדגמן משקפי שמש. וואלה! סלבס מסנוורת

אם הופתעתם מהגעתה של שאנן דוהרטי (זו שידועה יותר כברנדה מ"בוורלי הילס 90210") לישראל - רק כדי להדגים איך נראים משקפי שמש בקמפיין מקומי בתמורה לתשלום נאה - חכו עד שתראו את הכוכב הבא שצפוי לנחות בארץ, לשם אותה המטרה ממש.

לוואלה! סלבס נודע כי ג'ייסון פריסטלי, מי שגילם את אחיה התאום ברנדון בסדרה המיתולוגית ההיא, ככל הנראה ינחת בארץ אף הוא ביוזמת חברת משקפי השמש הגדולה. כמה כיף במזרח התיכון, לא?

ג'ייסון פריסטלי. GettyImages
איפה משקפי השמש? ג'ייסון פריסטלי מחייך/GettyImages

מועד הגעתו לארץ של כוכב העבר, שמשחק בשנים האחרונות בסדרה "קוראים לי פיץ", עדיין לא נקבע במדויק, אך הוא ככל הנראה צפוי לנחות בארץ כשהטמפרטורות יהיו גבוהות במיוחד, כלומר במהלך הקיץ. אז, פריסטלי וודאי ידליק את כל חובבי הרטרו והניינטיז שגדלו על עלילות הדרמה המתוחכמת ההיא, שהרטיטה לבבות וייצרה עוד כוכבים - שעשויים להפתיע את הקהל המקומי בביקור מענג בשנים הקרובות.

בפעם הקודמת עם דוהרטי בסביבה, מלבד מדידת משקפי שמש לוהטות היא בעיקר התראיינה לתקשורת, הוכיחה סבלנות כשהצטלמה עם עשרות מעריצים וחשפה שיניים צחורות לפפראצי. עם פריסטלי, שכמה שהיה ילד טוב על המסך למעשה הסתיר זהות של באד בוי מחוצה לו, ייתכן שיהיה שונה.


וואלה! סלבס עדיין מחכה לביקור של אהוב ילדותה המגודל והעליז, בארני הדינוזאור הסגלגל.


ההודעה המסתורית של מנחה "דה וויס"

אהבה רטובה: מריה קארי באמבטיית קצף

מה תעשו כדי לראות את ברנדון? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully