וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: השרשרת הרומנטית של הוליווד

וואלה! סלבס

16.2.2013 / 0:00

בריטני ספירס היתה המקור לכל ובר רפאלי סגרה את הסיפור - כיצד הן קשורות זו לזו? וואלה! סלבס ליקטה שרשרת זוגות הוליוודית ומפתיעה במיוחד, שתספק את התשובה. מוכנים לזה?

האחת מתפקדת כנסיכת פופ אולטימטיבית כבר יותר מעשור, השניה היא דוגמנית צמרת ישראלית שהצליחה להיפטר מהמבטא העברי בעזרת בוסט שקיבלה מאמא. כיצד הן קשורות זו לזו? מלבד הפריזורה הזהובה והגלאם, בין ספירס ורפאלי עומדות פרסונות הוליוודיות רבות שהצליחו ליצור את המאץ' המופלא. מי היה עם מי, מתי, איך ולמה? פרויקט מיוחד לכבוד הולנטיינ'ס.

הם פיזזו יחד על במות מועדון דיסני בתור דמויות מיניטוריות דחוסות כריזמה (שככל הנראה היו מתקבלות בקלות יתרה ל"בית ספר למוסיקה"), התבגרו והפכו בסוף הניינטיז לאלילי נוער. הזיווג, היה כמעט מתבקש. מצליחים לנחש מי הילדון שכבש את לבה של גברת ספירס?

בדיוק כך, היה זה ג'סטין טימברלייק. עד עצם היום הזה, שנים רבות מאוחר יותר, לא נראה רומן צ'יזי יותר על אף שטיח אדום. היא הזילה דמעה (ועוד דמעה, ועוד דמעה), הוא התנחם בזרועות הריבאונד (אחד מני רבים). Tear.

שנים אחרי הפרידה המתוקשרת של ילדי דיסני, הפציעה נערה עם עגיל פנינה לחייו של טימברלייק. הרומן הקצרצר הצליח לאתגר את אנשי התעשיה, שלא הבינו כיצד נוצר השידך. זה נגמר בקליפ משותף ושברון לב. מצלצל מוכר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הו, סקרלט ג'והנסון. באמת בחרת להעביר את זמנך היקר עם הבחור המתבגר שזעק "Cry Me A River"?

ובכן לא. אחרי מעט (מדי) זמן, הכירה ג'והנסון שחקן שכבר היה נגוע בשפעת "חייב-לצאת-עם-כל-בנות-הוליווד". אחרי זמן מה, עמד הזוג תחת חופה, החליף את צמד המילים "איי דו" ובהתאם לסופו של כל זיווג הוליוודי - התגרש. זוכרים?

השחקן וזיפיו החדים נצמדו לכמה נשים נאות ומשפיעות, אך בסופו של מסע ציד, הוא בחר להחליף טבעת עם ג'והנסון העל-אנושית. כאמור, אקורד הסיום היה צורם וקר. אחרי שנת נישואין קצרה, נשלחו מסמכי הגט.

הגרוש הטרי נאלץ לבקר בסמטאות מנהטן, זאת על מנת שיוכל לקבל פיסה מהעלמה שלימים תהפוך לאשתו. רמז? xoxo

כפי הנראה, גברת גוסיפ גירל שנהגה להתהלך ברחובות ניו יורק לצד הקולגות לסדרה, נתקלה בריאן השבור, שלפה את זרועותיה הצנומות מהכיסים והחלה לעסות את לבו. בדיעבד, היה זה המעשה הנכון. הזוג נשוי באושר, עד עצם היום הזה.

רגע לפני שהתעטפה בשמלת כלה, פגשה לייבלי שחקן הוליוודי מוכר שנזקק לריבאונד מאתגר. כך החל לו עוד רומן פזיז. פתחו יומן נעורים וכתבו מי הידוען.

דיקפריו המסכן תעה בדרך ונתקל בסרינה ואן דר וודסן, הדמות הכובשת מהסדרת הנוער האהודה, אותה מגלמת לייבלי המשתבחת.

דיקפריו וצללית - חסר

הסיבה לכך שדיקפריו הפך לתועה בדרך, היא תוצרת כחול-לבן. אכן, הפתרון מדגדג בגרונות של כל בני האנוש.

דוגמנית העל המקומית הצליחה לפתות גם את דיקפריו - לא ברגעי שפל, אלא דווקא כשמעמדו החל להתבהר והוא הפך לנחשק מכל.

כזו היא, בר רפאלי.

זה סופה של כל שרשרת הוליוודית.

The End.

  • עוד באותו נושא:
  • 7 בום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully