וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצת קדימה: שלי חזן תככב בקמפיין חדש

וואלה! סלבס

13.2.2013 / 0:06

לא פחות משבע שנים עברו מאז שהדוגמנית הישראלית הובילה קמפיין של רשת אופנה גדולה. עכשיו, מגיע הקאמבק הלוהט שלה - כפרזנטורית של חברת ג'אמפ. וואלה! סלבס בחזרה לעתיד

התגעגעתם לשלי חזן? הדוגמנית הלוהטת, אשתו הפרטית של סוכן העל המקומי, רוברטו בן שושן, נבחרה כפרזנטורית שתוביל את הקמפיין הבא של חברת האופנה ג'אמפ. חזן בת ה-28, החליטה לפרוש מהחיים על המסלול לפני כשבע שנים, עשתה בדרך קמפיין קטן בדרך, והחל מהקיץ הקרוב תחזור לככב על שלטי החוצות ובמודעות אופנה ברחבי הארץ.

רוברטו בן שושן , שלי חזן (אשתו). אביב חופי
בחזרה לפרונט. שלי חזן ורוברטו/אביב חופי

במסגרת מסע הפרסום החדש, עליו תקבל חזן לא פחות מ-50 אלף דולר, תפציע הדוגמנית השחומה בפרסומות טלוויזיה ועיתונים שונים. לא ממש מפתיע בהתחשב בעובדה שבעבר היא הספיקה לעטר את העמודים של המגזין Elle ולשמש כפנים של חברת ההלבשה התחתונה שהיום עושה נינט, עוד לפני פסק הזמן שלה.

"אני נרגשת לחזור לדגמן, קבלתי הצעות רבות מחברות אפנה, קוסמטיקה וביוטי ומפתיע אותי כל פעם מחדש שזוכרים אותי", מספרת חזן, שהביאה עם בן שושן שני ילדים אחרי שנישאו ב-2005. "זה כבוד מבחינתי להיות פרזנטורית של מותג גדול ומוביל בתחום האופנה", הסבירה. ובכן, כל עוד את נהנית.

וואלה! סלבס קיבלה בעצמה הצעה לככב במודעות של חנות המזון לחיות "דוג-מה?", בתור סנאי. כנראה בגלל שלא הסכימה להרכיב גשר בגיל ההתבגרות!

הסלבס מתגייסים למען זוגות חד מיניים

אפרת דור מועמדת לתפקיד ראשי בסדרה הוליוודית

מתאימה לתפקיד הפרזנטורית? רכלו על שלי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully