וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה וויל סמית' עם קים קרדשיאן בברזיל?

שירות וואלה! סלבס

13.2.2013 / 0:10

את סוף השבוע האחרון העבירו קים וקניה בריו דה ז'נרו, שם נצמדו זה לזו, התנשקו, התמזמזו ולא חסכו מאף עובר ושב את הנ"ל. כעת, מצטרף לתמונה גם וויל סמית'. וואלה! סלבס צ'יז

קים קרדשיאן וקניה ווסט חגגו בסוף השבוע האחרון את אהבתם בפרהסיה, מבלי לחשוש לרגע מצלמי הפפראצי שרבצו תחת חדר המלון בו שהו. נראה שהרוחות בריו דה ז'נרו חדרו לגופם של ק'-את-ק' וגרמו לצמד להשתחרר יותר מאי פעם. מי שהפך את החוויה למענגת הרבה יותר, היה דווקא וויל סמית'. הנסיך המדליק מבל אייר, כך התברר לזוג, שהה גם הוא באותו בית מלון.

וויל סמית', קניה ווסט. ספלאש
אחי, תתכופף. ווסט מתרגש מנוכחותו של סמית'/ספלאש

אבק הכוכבים של ברזיל לא גרם לצלמים המותשים להיכנע - כך הצליחו לתפוס את הטריו הנחשק בפריים מיוחד בו ווסט שולף את מצלמת הסלולרי הפרטית ולוכד את סמית' שבדיוק החליט לרבוץ במרפסת השמש הגדולה. באותו הרגע, קרדשיאן נההריונית ותרה בחדר האהבים.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. ספלאש
אוברדוז. קים וקניה/ספלאש

ביתר הזמן, הזוג המלכותי דאג להפגין את חיבתו בלי אף מעצור. חיבוקים, נשיקות, ליטופים והמון חיבה העניקו זה לזו. גם הרגעים הרומנטיים הללו, תועדו על ידי הצלמים המסורים. לאב לאב לאב.


וואלה! סלבס מגיחה לריו דה ז'נרו כדי להשתתף בתחרויות הסמבה, אך מסולקת מהמקום באופן מיידי. נראה שבגדי ה-BDSM לא הולמים את האירוע.


קים קרדשיאן וקניה ווסט בדרך לחופה?

כמה עלתה אחוזת הפאר של קים וקניה?

מה הם באמת עשו יחד? רכלו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully