וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי דודאי נגד אמנון לוי: "שקרן שיתגלה במערומיו"

וואלה! סלבס

12.2.2013 / 0:00

ימים ספורים אחרי שידור הראיון עם המעושרת לשעבר בתוכנית "פנים אמיתיות", דודאי מאשימה את העיתונאי במניפולציות. "למזלי צילמתי בעצמי הכל", הסבירה. וואלה! סלבס ערוכה

מה קרה בין המעושרת אתי דודאי לעיתונאי אמנון לוי? בשבוע שעבר, שודר במסגרת התוכנית "פנים אמיתיות" תחקיר וראיון עם כוכבת "מעושרות", שבעלה נפטר בשנה שעברה והשאיר אותה עם חובות כספיים כבדים ותסבוכת מול בית המשפט. אחרי החשיפה הגדולה לה זכתה עם שידור הראיון, דודאי טוענת שלוי "עשה מניפולציות" וערך את הדברים שאמרה - רק כדי למשוך קהל. האם הכל מסתכם ברייטינג? שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקרה פיל מישמיש, כפרה. אמנון לוי ואתי דודאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודאי, פרסמה בעמוד הפייסבוק האישי שלה כי לוי חיזר אחריה כשנה, עד שנעתרה לבקשתו לערוך כתבה שכינתה - "שופט המושפע מתוכנית ריאלטי ומתבלבל עם המציאות". עם זאת, ככל הנראה התוצאה לא עלתה על ציפיותיה.

"כך מושפע לו השופט ושולל ממני את זכויותי האלמנטריות, רק בגלל שהשתתפתי בתוכנית ריאליטי, גם כותב זאת בהחלטותיו. חשבתי שהגיע הזמן להביא עניין כזה לידיעת הציבור, זה מעוות", כתבה דודאי (סימני הפיסוק והניסוח מובאים כלשונם). "אבל אמנון לוי שחשב לו בראש על תסריט אחר, מה יכול להביא לו יותר רייטינג? וואלה... אתי דודאי שגרה בבית הכי יפה במדינה, מיליונרית, מתבכיינת שאין לה כסף למכולת... גזר מתוך הראיון קטע שאני בוכה שאיננו קשור כלל לנושא שהוא מביא, וכך מציג אותי לעיני כל וחושב שאני אשב בבית בשקט. עד שאפרסם את הראיון המקורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתה של המעושרת, הראיון שערך לוי הוקלט גם על ידה, וכעת - אחרי שגילתה כי דבריה נערכו והוצגו כפי שהיא מגדירה כשקר - תחשוף אותם בעצמה. "בוקרה פיל מישמיש, אמנון לוי. אנשים בוכים ואתה צוחק כל הדרך אל הבנק. מי הרשה לך לעשות מניפולציות מהבכי שלי??? לערוך אותו במקום שקרי? לא בכיתי מהסיבה שהצגת. תתבייש לך".

"הכל למען הרייטינג שלך??? חכו ותראו את האמת על אמנון לוי", טענה בכעס וכתבה בפייסבוק. " מי אתה אמנון לוי? שקרן שיתגלה במערומיו... בקרוב". עוד הוסיפה כי "בסך הכל מכל הבלבול של אמנון לא יכולתם לדעת את האמת. האמת שאני לא חייבת לאיש, הדברים יתבהרו בבית משפט, ומקווה שהשופט יהיה אדם הגון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שחבריה הגיבו לטובתה בתגובות לסטטוסים שפרסמה, הוסיפה דודאי בתגובה ש"הערפד, כפי שכיניתם אותו, פשוט עבד עלי, רימה אותי, נפלתי אצלו. הכותרת שלו 'נפילתה של אתי' - אבל הוא זה שהפיל אותי. עדיין הדברים מתדיינים בבתי המשפט, ואני מאמינה בצדקתי, אנצח את כל הרעים".

אתי, למה צילמת הכל בעצמך?
"אחרי שראיתי מה אמנון יצחק עשה בראיון עם אמנון לוי, החלטתי להביא את שמעון בוקאי שיצלם עבורי את השיחה. בתוכנית בחרו שלא להראות את מה שהיה. כרגע אנו עורכים את הסרטון, וניתן יהיה לראות שמדובר בשני ראיונות שונים".

ממערכת "פנים אמיתיות" נמסר: "אנו עומדים מאחורי תוכן הכתבה. אין אדם נתפס בשעת צערו".


וואלה! סלבס היתה שמחה להיות מעושרת, היא רק צריכה למצוא בעל בן 99.9. מיליונר, אם אפשר. רק הוא יראה אותה מתחת לחופה ויתקשה לברוח.


אומיגוד: ריהאנה וכריס בראון מאורסים?

עברי לידר חוגג יום הולדת עם הקהילה

מזועזעים? רכלו על הסיפור גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully