וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של שרה סילברמן נעצרה אחרי שהתפרעה בכותל

וואלה! סלבס

11.2.2013 / 12:40

לא מצחיק: אחותה של הקומיקאית האמריקנית שמשוויצה במוצא היהודי שלה, נעצרה לחקירה ברחבת הכותל - כיוון שהתעטפה בטלית במקום, בניגוד לפסיקת בג"ץ. וואלה! סלבס גלאט פחות

איך אירוע מוזר שמתרחש ברחבת המקום הקדוש ביותר בעולם היהודי מקבל תפנית הוליוודית? ובכן, ממש כך. אחותה של הקומיקאית הפרועה שרה סילברמן, נעצרה הבוקר (ב') על ידי המשטרה בירושלים, אחרי שהתעטפה בטלית ברחבת הכותל המערבי והתפללה במקום - זאת בניגוד להחלטת בג"ץ.

סוזן סילברמן. טלי מאייר
טלית שכולה שוויון? סוזן סילברמן ובתה נעצרות/טלי מאייר

סוזן סילברמן, רבה (רב נקבה) רפורמית, שמוכרת כחברה בתנועת "נשות הכותל" לא פחות מאשר כאחותה של המצחיקנית האמריקנית הכשרה, עוכבה לחקירה יחד עם עוד תשע נשים אחרות. בתה בת ה-17 של סוזן, הגיעה אף היא למקום והתעטפה בטלית.

אחותה של הקומיקאית, שהיא תושבת ישראל, היתה חלק מכ-100 חברות בארגון, שדורש שיוכלו להתפלל לפי אמונתן ברחבת הנשים. כולן ביצעו טקס דתי במקום בניגוד לפסיקת בג"ץ, שקבע כי לארגון "נשות הכותל" אסור להתפלל ברחבת הכותל מחשש לאי סדר ומהומות.

מאוחר יותר, צייצה שרה סילברמן בעצמה שהיא "גאה באחותי המדהימה ואחייניתי על המאבק האזרחי האמיץ. אתן הציצים!". טוב, היא חייבת להצחיק, לא?

צפו באחיות סילברמן מבלות בהרצאה משותפת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סילברמן עם הפה הגדול, ביקרה בישראל לפני כשנה וחצי, אז השתתפה בפאנל בוועידת הנשיא בירושלים, שעסק בזהות יהודית במאה ה-21. כמו כן, הופיעה עם המופע הקומי שלה בפני קהל ישראלי אוהד.

אז, סיפרה שהיא "יהודייה אתנית בכך שזה נוזל לי מהנקבוביות ואני מבטאת את עצמי, אין לי דת אבל אני יהודייה עד העצם". כך שנראה שהלוחמנות באשר לזהות הדתית של האחיות עוברת במשפחה.


וואלה! סלבס מתפללת רק לדבר אחד - שלום עולמי ושהתוכי שלה, קפטן קוק, יהיה הסמל הלאומי של ישראל.


ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי בדאבל דייט

בצעדים קטנים: מאיה בוסקילה כובשת את אמריקה

מזועזעים מהמעשה בכותל? רכלו על כך גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully