וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי מדברת על האקס המיתולוגי

וואלה! סלבס

10.2.2013 / 0:20

הטופמודל שתתארח בקרוב בפסטיבל סן רמו, גילתה למגזין איטלקי את החלום שלה ומה היא חושבת על הכוכב שהוא החבר לשעבר שלה. בפנים: וידאו מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס צ'או בלה

אחרי שדיגמנה לספרדים והלהיבה בנשיקה סוערת את האמריקנים, בר רפאלי מתפנה לשעשע גם את האיטלקים. הטופמודל הישראלית, שתופיע כאורחת של כבוד במסגרת פסטיבל סן רמו, מככבת על שער המגזין המקומי "IO DONNA", בכתבת שער שאמנם לא מציגה תמונות עם עור חשוף - אבל מגלה לקהל המתעניין כמה פרטים מעניינים על חייה האישיים. או לה לה.

רגע לפני שתגיע לאיטליה השבוע כדי להפציע בפסטיבל המוזיקלי המפורסם, גילתה ברבור שהיא אמנם שרה במהלך כל חג החנוכה כשהופיעה במחזמר "סינדרלה", למרות היא לא ממש יודעת לפזם. "אני שרה נורא, הופעתי עם פלייבק", סיפרה למגזין הנשים, "אבל אני לוקחת שיעורי מוזיקה ואוהבת לנגן על תופים".

אם תהיתם איך הבליסימה מעבירה את הזמן הפנוי שלה בין צילומי פרסומות לסופרבול, ראיונות בטוק-שואוז לאימון כושר, התשובה של בר היא מול מסך הטלוויזיה, צופה בסדרות כמו "הומלנד", "קליפורניקשיין" וכמובן - "בנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת גם באיטלקית. בר רפאלי על שער המגזין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא תאמינו, אבל מתברר שהחלום של בר הוא בכלל בייבי בוי, בן זכר שתביא לעולם כשתתמסד. אבל החלק הכי מעניין בכל הראיון, היה זה שיעניין גם את החבר נוכחי של ברבור, עדי עזרא, שבו היא מדברת על האקס המיתולוגי - ליאונרדו דיקפריו. רפאלי, כך מתברר, גילתה שבזכות שש השנים שבילו יחד, היא ממש לא רוצה קריירה כשחקנית הוליוודית.

"אני מיודדת עם כל האקסים שלי, כי אם כועסים אחד על השנייה זה אומר שעדיין מרגישים משהו כלפי האדם", סיפרה הדוגמנית, "אני מאמינה באהבה, יכולה להיות יותר מאחת כזו במהלך החיים. אתה משתנה במהלך השנים, וצריך למצוא מישהו שיתאים גם לשינויים בחיים". עמוקה.


וואלה! סלבס נשארה בקשר עם האקס, האחד והיחיד שלה למען האמת - קספר רוח הרפאים הידידותית.


באים בזוג: בר רפאלי ודודי בלסר בתחתונים

צפו: בר רפאלי נעצרת על ידי משטרה

רכלו על ברבור גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully