וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש, אש, אש: עידו רוזנבלום עוקץ את יאיר לפיד

וואלה! סלבס

7.2.2013 / 12:02

סכסוך פוליטי חדש? בעלה של יונית החליט לצחוק בפומבי על חשבונו של המגיש לשעבר והכוכב הפוליטי בהווה - כשפרסם עקיצה חדה בצירוף תמונתו של לפיד ברשת. וואלה! סלבס ליצנית

קצת יותר משבועיים אחרי הבחירות לכנסת, ממש בזמן שבנימין נתניהו מתאמץ להרכיב ממשלה חדשה, יש כאלה שנהנים להתלוצץ על חשבונם של נבחרי ארצנו הטריים. אחד כזה הוא עידו רוזנבלום, שהחליט לעקוץ את מי שכנראה יהיה זה שיכריע כיצד תראה הממשלה החדשה בישראל - יושב ראש יש עתיד, יאיר לפיד. טקסט פוליטי מצדו של המנחה השובב? בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוחק על הח"כ החדש? הציוץ של עידו רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלה של יונית לוי, שחלקה את המסך עם לפיד עד לפני שנה בחברת החדשות של ערוץ 2, פרסם הבוקר ציוץ בניחוח אקטואליה בחשבון הטוויטר שלו, שכוון כולו נגד הח"כ הטרי. אז מה היה שם? נהג המונית הכי מפורסם בארץ כתב "מתמטיקאים גילו את המספר הראשוני הגדול בעולם, שמתחלק רק בעצמו ובאחד...", יחד עם תמונתו המחייכת של מר לפיד. אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיחה, חה, חה. רוזנבלום ולפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנבלום, שמשעשע בימי שגרה על המסך, התייחס לתגלית המתמטיקה העולמית שפורסמה היום (ה') על מספרים ראשוניים, וקישר אותו לאישיותו המדוברת של לפיד. למתקשים - הוא רמז על כך שיושב המפלגה השנייה בגודלה בכנסת מרוכז בעיקר בעצמו ובתפקידו בממשלה המתהווה, ולא ממש עוסק בטובת הציבור שבחר אותו.

זמן קצר אחר כך, הוסיף רוזנבלום "לכל המסכסכים: יאיר לפיד הוא אדם נהדר ועכשיו פוליטיקאי אז אני מניח שפאנץ כזה או אחר לא ייפגע בו או במיליארד המנדטים שקיבל. כפיים!". אתה מדבר על וואלה! סלבס? מרגש.


וואלה! סלבס לא צוחקת על נבחרי ישראל. היא מרגישה שאלה הם שצוחקים עליה.


הרגע המביך של עידו רוזנבלום

אביבית בר זוהר מתכסחת עם אחותה

מזדהים עם רוזנבלום או בצד של לפיד? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully