וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי קיבל סטירה מיהודה לוי?

נועה רוזין

6.2.2013 / 14:04

חס וחלילה, טפו טפו, לא נינט! השם ירחם! הכוכב המסוקס, כך מתברר, לקח את התפקיד שלו ב"בורר" ברצינות רבה והכה בחור שהתעסק איתו. היכן? בתחנת המשטרה. וואלה! סלבס רועדת

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קותיגרו

אזהרה: אחרי הצפייה בוידאו הבא, סביר להניח שכל מה שתרצו הוא לחכות ליהודה לוי מתחת לבית, לקפוץ עליו ולא להניח עד שיסכים לעזוב את נינט ולברוח איתכם אל עבר האופק. זה לפחות מה שקרה לוואלה! סלבס.

החבר המתוק של נינה, כך מתברר, הוא לא רק גבר אלפא מסוקס ושחקן מוכשר לכל הדעות, אלא גם בחור קשוח לא פחות מהדמות שלו כבן של מלך המאפיה בסדרה הידועה של HOT, "הבורר".

אתמול (ג'), נערכה מסיבת סיום הצילומים של הסדרה המדוברת במועדון ה"יא יא" בתל אביב. לאחר ששתו ואכלו מכל טוב, התפנו הכוכבים לגלות מה העבירות הכי חמורות שעשו.

יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
מה בנוגע לחופה? יהודה ונינט/אביב חופי

בין התשובות הבנאליות כמו "פילחתי טושים" (רותם סלע), "גנבתי זוג פמוטים" (משה איבגי) ו"גנבתי ספריי של קצף בפורים" (שלומי קוריאט), היתה תשובה מפתיעה במיוחד. נכון, של לוי החתיך.

"ניפצו לי את החלון של האוטו וגנבו לי את הפלאפון" , ובסוף מצאו אותו ונתתי לו כאפה ליד השוטר. הוא עבר לידי ונתתי לו יא ב@# ז#%".

ומה קורה עם חתונת השנה? אין יותר מדי חדש. "אין הכנות עוד" מעדכן החתן לעתיד, "היינו נורא עסוקים, אז לא התעסקנו בזה. אפילו לא תאריך".


וואלה! סלבס מפנטזת כבר שנים שיהודה ייתן לה טפיחה בישבן.


ג’ודי מוזס יוצאת להגנת שרה נתניהו

בר רפאלי תתארח אצל ג’יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully