וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוגר: התואר החדש של ליאור שליין

וואלה! סלבס

5.2.2013 / 0:14

שמחה כפולה בבית שליין-מיכאלי: אחרי שהגברת נבחרה להיות חברת כנסת מדופלמת, גם בן זוגה המצחיק זוכה לתואר מלומד לא פחות. אל תנסו אותו בבית המשפט. וואלה! סלבס אובג'קשן

זה אמנם לקח כמה שנים טובות, אבל החל מהסמסטר האקדמי האחרון - כדאי שלא תתעסקו עם ליאור שליין בין כתלי בית המשפט. השחקן והקומיקאי סיים לאחרונה את לימודי המשפטים שלו באוניברסיטת תל אביב, אחרי שמשך את התואר קצת יותר מהמקובל.

מירב מיכאלי, ליאור שליין. אביב חופי
חלומה של כל אם פולנייה. מרב מיכאלי וליאור שליין/אביב חופי

רק לאחרונה, המלומד ובת זוגו מרב מיכאלי נרגעו מהילולת הבחירות שהתקיימו לפני כשבועיים. זו שבמסגרתה נבחרה אשת התקשורת בעבר והפוליטיקאית המתהווה, לחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, ותכהן בכנסת הטרייה - שמתחילה בעבודתה ממש היום (ג'). כעת, יש להם סיבה לחגיגה כפולה.

כוכב "מצב האומה", כך מספרים חבריו לספסל הלימודים, החל ללמוד לפני כמעט יותר מחמש שנים, שבמהלכן ספג דיני תקשורת ושלל חוקים ופסקי דין בקמפוס שברמת אביב. אחרי שמשך את הסמסטר שנה וחצי יותר מהנחוץ, סיים את חובותיו האקדמיות.

אבל אל תצפו לראות אותו מול השופט בקרוב - שליין, מתברר, לא מתכנן לעבור התמחות או לגשת למבחני הלשכה המסמיכים אותו לתפקיד עורך דין. לפחות לא בתקופה הקרובה, כל עוד הוא מתפקד כאישה של פוליטיקאית למופת.


וואלה! סלבס נתקלת בסוללת עורכי דין, בכל פעם שהיא אוכלת את קופסאות הטונה שהשכנה ברכה השאירה לחתול בלובי.


גם אורנה בנאי וגורי אלפי מבלים עם ח”כ מיכאלי

צפו: הפרסומת הלא מצונזרת של בר רפאלי

יש לכם התנגדות? רכלו על הכל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully