וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה הנוצצת שקיבלה יעל בר זוהר

וואלה! סלבס

3.2.2013 / 11:26

מתברר שהכוכבת הבלונדינית נשואה לג'נטלמן מפנק - אחרת איך תסבירו את ההפתעה מנקרת העיניים שקיבלה בר זוהר מגיא זוארץ לכבוד יום הולדתה? וואלה! סלבס זהב שחור

מי אמר שאחרי כמה שנים של נישואים פלוס שני ילדים הרומנטיקה מתה? יעל בר זוהר וגיא זוארץ, אחד הזוגות הכי יפים בביצה המקומית, מוכיחים שגם עם קריירות עמוסות והרבה חשיפה אפשר לפנק האחת את השנייה. עובדה - הכוכבת הבלונדינית, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-33, זכתה לקבל מבעלה האוהב הפתעה יקרה ונוצצת, שעשויה לגרום לחלץ מבנות המין היפה כמה מבטי קנאה.

יעל בר זוהר, גיא זוארץ. ניר פקין
הבעל המשקיע. גיא זוארץ ויעל בר זוהר/ניר פקין

זוארץ בן ה-39, חגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתה של יעל במתנה שכנראה תתחבב על כל אישה - טבעת חדשה שעלתה לו סכום של כמה עשרות אלפי שקלים, פחות או יותר. ביום שלישי האחרון, יום ההולדת של בר זוהר, נכנס הבעל/ מנחה לחנות של רשת התכשיטים מילר ברמת אביב. אז, מצא טבעת זהב צהוב 18 קראט, יהלומים וסמוקי קוורץ, שפשוט היה חייב לרכוש עבור אם ילדיו.

מבלי שאיש יבחין, הוא ביצע רכישה זריזה, כך שמי שיבדוק את ידיה של בר זוהר בקרוב, יראה ככל הנראה את הטבעת המרהיבה מקולקציית "Cocktail" בסגנון אוברסייז, משולבת באבן גדולה. מי שאמרה שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, פשוט עוד לא בחנה את כל הזהב הזה על ידה של בר זוהר, יהלום נוצץ בפני עצמה.


וואלה! סלבס התחדשה גם היא בתכשיט חדש - טבעת אכילה שעשויה מבייגלה אוברסייז. כן, הוא כבר כורסם לחלוטין.


מה קורה כשיעל בר זוהר פוגשת את יהודה לוי ברחוב?

יעל בר זוהר וגיא זוארץ יוצאים לחגוג

מקנאים? רכלו על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחדשי. הטבעת שקיבלה יעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully