וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אסר על פאולין מ"מאסטר שף" לדגמן תחתונים?

וואלה! סלבס

30.1.2013 / 13:32

אחת מהמתמודדות הבולטות בריאליטי הבישולים, תככב בקמפיין לחברת ג'ינסים מקומית - אבל קיוותה להישאר עם הרבה פחות בגדים על סט הצילומים. וואלה! סלבס מלחמת אוכל

אחרי עונה מרגשת של "מאסטר שף" שבה כיכבה כמעט עד הגמר - פאולין שובל רצתה לעשות משהו שלא ג'קי, לא סלמה ובטח לא תום יוכלו לעשות. נניח, להצטלם בהלבשה תחתונה עבור קמפיין חדש.

מתמודדת העונה השלישית של ריאליטי הבישולים, שנבחרה לא מזמן לתפקיד הפרזנטורית החדשה של חברת ICON JEANS, קיוותה לעשות את הפוטושוט סקסי יותר - כך שהציעה בעצמה להוריד את הבגדים ולהצטלם בהלבשה תחתונה. לוהט? ללא ספק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערומה על הסירים? פאולין שובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה האכזבה - שובל הבלונדינית, שצפויה להגיע לסט הצילומים בשבוע הבא, ממש לא תעלה על ג'ינס וחזייה או חולצת ג'ינס וביריות. הכל בגלל שמנכ"ל החברה לא היה שלם עם הכיוון הסקסי, כך שלבסוף החליט להטיל וטו על ההתערטלות של בוגרת "מאסטר שף". אתם יודעים, כדי שגם ג'קי וחבריה יוכלו לבחון את התמונות מבלי להסמיק.

אז מה כן יעשו על הסט? פאולין, שתופיע גם לצד בתה בת ה-13 שתדגמן לתמונות, תשכב על שולחן גדול, כשתחתיה כל מאכלי הגורמה שאותם הכינה במהלך העונה. בשלב מסוים היא תנהל גם מלחמת אוכל עם הצוות, מה שיתועד גם הוא כחלק מהצילומים. מלוכלך לא פחות מתחתונים.


לידעת הקהל: וואלה! סלבס מוכנה להצטלם בעירום כשרק פשטידה מכסה את איבריה המוצנעים. פשטידה ונתח קצבים.


חם במטבח: מאחורי הקלעים של הגמר

ארוחת השחיתות של פאולין מ"מאסטר שף"

הייתם שמחים לראות אותה בתחתונים? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully