וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סנדי בר לוהטת בשיער קצוץ

וואלה! סלבס

29.1.2013 / 15:40

השחקנית הניחה לטקסטים אותם היא אמורה לשנן, עלתה על אאוטפיט משנות ה-60 והשתתפה בסשן צילומים עליז במיוחד. מנת פופ ארט - ממש בפנים. וואלה! סלבס בוהמיינית

סנדי בר נעה בטבעיות בתעשיה, ומחליקה לה בין עולמות. פעם היא מפציעה כקלייר דאנסט המקומית, ופעם משמשת כאייקון אופנה. אז, אחרי שעמלה על הטקסטים המסעירים של "חטופים" וסיימה יחד עם שאר הצוות המוצלח עוד עונה מותחת, מצליחה סנדי להצטיין גם בסט צילומים עבור מגזין האופנה "בלמוד". באווירת פופ ארט מהסיקסטיז, תסרוקת שאיננה חפה מספריי שיער וסיגריה בוערת - היא נכנסת לנעלי הדוגמנית, בקלות יתרה. שימו לב, כך עושים את זה.

בצילומים שנערכו למגזין באווירה שכולה רטרו, בר נראית כמצטיינית של צוות הדוגמנים. היא חופשיה, היא קלילה, מותחת רגליים, יורדת לשפגאט, עליזה וגמישה - מה שכמובן רק מוסיף לנתוניה הטבעיים והאטרקטיביים. כן, אנדי וורהול מתהפך בקברו, גם הוא לא יכול להימנע מהביטים המקפיצים ונוכחותה הכובשת.

כזכור, בפתיחת "שבוע האופנה גינדי תל אביב", הפציעה הדוגמנית/שחקנית על מסלול התצוגה הארוך והמרשים, והתהלכה לצד נשים נוספות שאינן עוסקות בהכרח במקצוע. בדיוק כך, גם אחרי שנות העשרים, נעלי עקב הן דבר שגרתי.


וואלה! סלבס ניסתה להתחפש לוורהול בפורים האחרון, אך לא באמת היתה צריכה להשקיע באאוטפיט. אומרים שהם די דומים.


אסי כהן וסנדי בר חוגגים

אסי כהן ויעל אבקסיס מארחים את קלייר דיינס

רוצים עוד פיסה מסנדי בר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנדי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully