וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מזמינה אתכם לביקור

שירות וואלה! סלבס

29.1.2013 / 14:02

מבחינתה של כוכבת הפופ יש מקום אחד בלבד בעולם שבו אתם צריכים לבלות את החופשה הקרובה שלכם - האי שבו נולדה. כדי לשכנע, היא אפילו צילמה סרטון חושני. וואלה! סלבס ארוזה

אם חשבתם לבלות את החופשה המפנקת הבאה שלכם בניו יורק, פריז או לונדון, ייתכן שוואלה! סלבס תגרום לכם לשנות את דעתכם. אם לדייק, זו ריהאנה - ילדה רעה ואחת הסופרסטאריות הגדולות בעולם בשנים האחרונות, שתגרום לכם לארוז את משקפי השמש יחד עם המזוודה, ולטוס לבילוי רחוק במקום שהיא מכירה הכי טוב בעולם כולו, אי מולדתה ברבדוס.

בחודש שעבר, רי-רי זנחה לכמה שעות את ההופעות לקידום אלבומה האחרון, הצילומים למגזין כזה או אחר ואפילו את האקס-האלים-בעצם-אולי-לא שלה, כריס בראון, והגיעה לכמה ימים של ביקור מולדת באיים הקריביים. לבקשת משרד התיירות המקומי, הסכימה השגרירה המכובדת להצטלם לקמפיין תיירות, שימשוך עוד אדם או שניים לחופשה שכולה ים וטבע תחת תחת השמש - כמו שהיא אוהבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולן נראות שם כמוך? ריהאנה בקמפיין ברבדוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקליפ הרומנטי, כמו בכל פרויקט צילומי אחר בחייה, לרי-רי לא ממש משנה אם בגד הים שלה יכסה את הגוף או יחשוף פטמה סוררת, כל עוד היא יוצאת שובבה, נשית וחושנית, ממש כמו שהיא אוהבת. הביץ' בייב מפזרת חיוכים כשהיא דוהרת על הסוס, מקפצת באחו ירוק ומלטפת עצים, כולם על רקע גלי הים המפתים. ברור שגם יש תמונות מעוררות, בכל זאת, זו ריהאנה שקוראת לכם.


וואלה! סלבס היתה שמחה לבלות חופשה אקזוטית רחוקה בחו"ל, אבל תולעת המשי שלה חדווה בדיוק עטפה את עצמה בפקעת. נו טוב, בשנה הבאה.


נדיבה! למי ריהאנה נתנה טיפ שמן במיוחד?

ריהאנה חושפנית גם על שער מגזין

תסעו לברבדוס בגללה? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, מאוד משכנעת. ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully