וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון הקטינה את החזה, שוב

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

30.1.2013 / 0:00

הרווקה הטריה החליטה לעשות זאת שוב, ועברה עוד ניתוח פלסטי בחזה. גם הפעם מדובר בהקטנה. אז אחרי שהגדילה והקטינה - קבלו בתשואות את הפעם השלישית. וואלה! סלבס גלידה

רק בסןף השבוע האחרון הסירה נטלי דדון את הסטאטוס "אין א ריליישנשיפ" מדף הפייסבוק שלה, ויצאה לדרך חדשה. אלא שלמרות המהפך הדרמטי בחייה, השורדת הפנויה לא שינתה את התכניות שקבעה מבעוד מועד, וביצעה ניתוח להקטנת חזה. מתברר שלא מדובר בהליך כירורגי ראשון אותו עברה, אלא דווקא בשלישי. וגם - כיצד האקס, חמי בראל, כמעט שיבש את הכל?

נטלי דדון. אביב חופי
רק איתו היא מסכימה. דדון וד"ר קליין/אביב חופי

ביום א' הגיעה דדון למרפאתו של ד"ר דב קליין, כשהיא ערוכה לניתוח המעט אכזרי. על פי נוכחים במקום, הדוגמנית שכחה להביא עמה את בדיקות הדם הנדרשות. כשנחת האסימון, הבינה שהמסמכים נמצאים בביתו של בראל. דדון ניסתה ליצור קשר עם האקס בויפרינד - אלא שהוא, מתברר, לא הסכים לתת לה את הבדיקות שברשותו. על כן, נאלצה לעבור שוב בחדרה של האחות. נו, באמת.

נטלי דדון. אביב חופי
להלן - לפני/אביב חופי

בהמשך, רגע לפני שזינקה למיטת הניתוחים החמה, פגשה דדון את ד"ר קליין והצטלמה איתו. על פי דיווחו של צלם וואלה! סלבס - לפני בואו של הרופא המטפל, השורדת לא הסכימה להיכנס לאף פריים של תמונה.

נטלי דדון. אביב חופי
אל דאגה, ילדתי/אביב חופי

כאמור, מדובר בניתוח השלישי שעוברת דדון באזור החזה: לפני מספר שנים ביצעה הגדלה, לאחר מכן - כשלא היתה מרוצה מהתוצאה, הקטינה את החזה. וכעת, מעבר לניתוח המוכר - הסירה הדוגמנית גוש שהתגלה בבדיקות האולטרסאונד. רק בריאות.


וואלה! סלבס מגדילה ומקטינה היקפים בכל פעם שהיא מסירה את המחטבים שרכשה ב"יוספה - לבנים".


הו, לא: נטלי דדון וחמי בראל נפרדו

נטלי דדון מסרבת לאכול מול המצלמות

יפה לה קטן יותר? רכלו גם בפייסבוק

נטלי דדון. אביב חופי
רגועה מהצפוי, ופנויה/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully