וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נינט טייב עושה לפני השינה?

נועה רוזין

26.1.2013 / 0:00

אחת הכוכבות הכי גדולות במדינה חושפת את הדבר האחרון שהיא עושה לפני שהיא עוצמת עיניים וחולמת על קריירת רוק בינלאומית. וממה היא הכי פוחדת? וואלה! סלבס חדה חידות

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קותיגרו

נינט טייב, אם תרצו וגם אם לא ממש, היא הכוכבת ב-ה' הידיעה. היא יפה, סקסית, חכמה, מצחיקה, מוכשרת ברמות אחרות וכמובן היא, ממש כמוכם, מעריצה את וואלה! סלבס (טוב, לא באמת).

לכן, מן הראוי שהייתם מצפים מבחורה שכזו לאמץ מניירות של דיווה ולהתמרח כל היום בקרמים ותכשירים ששומרים על עור הפנים, בטח ובטח לפני השינה. אבל לא, הטייב, שלעד תישאר המאמי הלאומית, דווקא עושה משהו אחר לפני השינה - הרבה יותר חשוב, אגב.

נינט טייב. אביב חופי
חוזרת בתשובה? נינט טייב/אביב חופי

רגע לפני שהיא עוצמת את עיניה ושוקעת בשינה לצד בעלה לעתיד, יהודה לוי, נינה משוחחת עם בורא עולם. לא ברור על מה השניים מדברים, אבל סביר להניח שיש שם גם תהיות לגבי שמלת כלה, האולם, וגם על הבחירה של להיות רוקרית בועטת.

אגב יהודה, שתדע שהסיבה שנינה בחרה בך וחושבת שאתה סופר-סופר-סופר-סקסי (היא לא אמרה, זו סתם פרשנות המערכת), היא האאטיטוד שלך, או כפי שהיא מכנה את זה "כשגבר לא משחק אותה". אה כן, לא ברור אם יש לך מה לחשוש או לא, אבל כשנינה רואה את האקס שלה (להלן: רן דנקר), היא נותנת לו חיבוק ענק. אבל ענק.


וואלה! סלבס גם מדברת עם אלוהים, הבעיה שהוא מעולם לא הקשיב לה והיא עדיין מחוצ'קנת עם יבלות ברגליים.


הרכב החדש של נינט טייב

צפו: נינט טייב חושפת פרטים על החתונה

רכלו על נינה והשיחות עם אלוהים גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully