וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קוראים לבן של אדל?

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimages

24.1.2013 / 2:08

האמא הצעירה עם המיתרים המרטיטים מסרבת לחשוף את שמו של בנה הבכור, אבל מסתובבת לאחרונה עם שרשרת שמסגירה את הסוד הגדול. אז מי הוא ומה שמו? וואלה! סלבס קוראת לכם

זה דיי שגרתי שאמהות מפורסמות הופכות להיות מאוד קנאיות לפרטיות של הילדים שלהן, ברגע שהוא יוצא מהרחם לעולם (טוב נו, קייטי הולמס ואנג'לינה ג'ולי לא נחשבות). אבל מי שלקחה את הקנאיות לאקסטרים, היא הזמרת אדל.

המאמא הטרייה, שילדה את בנה הבכור לפני כשלושה חודשים, עדיין מסרבת בכל תוקף לחשוף את שמו ברבים. יכול להיות שכמו שהיהודים לא חושפים את שמו של הבן לפני ברית המילה, מדובר בסוג של אמונה תפלה, או סתם משחקי אגו מול התקשורת. כך או כך, אדל, שנשאלה מספר פעמים לשמו של הפעוט, סירבה לגלות.

אדל. Gareth Cattermole, GettyImages
מיכאלאנג'לו? אדל בלי הבייבי/GettyImages, Gareth Cattermole

אבל בהוליווד כמו בהוליווד - לסלבס חוקים משלהם, ואם זוכת פרס גלובוס הזהב לא חשפה את שמו, היא לפחות נתנה רמז עבה, שלא לומר עבה מדי. לאחרונה נצפתה אדל כשהיא מסתובבת עם שרשרת שנושאת את תליון עם השם "אנג'לו".

מקורבים לזמרת אשרו לאתרי הרכילות כי שם התינוק הוא אכן אנג'לו, אך עם זאת אין להם מושג אם לשם יש משמעות מיוחדת עבור האם הטרייה. מה שאדל כן מוכנה לחשוף הוא את שם החיבה שקיבל בנה הקטן, והוא "בוטן קטן". לא, באמא שלך.


וואלה! סלבס פונה אל "הבוטן הקטן" רק אחרי לילה שכלל סשן סקס מאכזב במיוחד.


OMG: אלמונים מאיימים לרצוח את אדל והתינוק שלה

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully