וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מל גיבסון הוא אבי ילדיה של ג'ודי פוסטר"

שירות וואלה! סלבס

20.1.2013 / 15:12

העיתון "ניו יורק פוסט" מעלה את החשד שהיחסים בין שני השחקנים ההוליוודיים הם יותר מעוד חברות אמיצה - אלא קשר בין תורם זרע לידידותו הגאה. וואלה! סלבס שואבת מידע

האם השחקן הסורר מל גיבסון הוא האבא של שני ילדיה של ג'ודי פוסטר? דיווח של העיתון האמריקני "ניו יורק טיימס", מעלה את החשד שהשחקן האוסטרלי תרם את זרעו לשחקנית-במאית ההוליוודית, ובכך עזר לה להביא את שני בניה לעולם. זו לטענתם, הסיבה לכך שפוסטר הודתה לגיבסון בנאום שלה בטקס גלובוס הזהב שנערך בשבוע שעבר, כשקיבלה פרס למפעל חיים.

פוסטר היא אמם של צ'ארלס (14) וקיט (12), שנוצרו כתוצאה מתרומת זרע. השניים, כך לטענת העיתון שהביא מומחה גנים שיבחן את המקרה, מזכירים מאוד את גיבסון - "רק בלונדיניים". אם אכן תרם מזרעו לשחקנית, שיצאה מהארון במהלך הנאום בשבוע שעבר, הדבר ככל הנראה מסביר מדוע תמכה בו ונראתה עומדת לצדו גם כשנתפס נוהג באלימות כלפי חברתו לשעבר ואם בתו, או כשהוקלט משתמש באמירות אנטישמיות - שערוריות שהסעירו את הוליווד בשנים האחרונות.

- מל גיבסון עם ג'ודי פוסטר בבכורת "החיים הכפולים של וולטר". Pascal Le Segretain, GettyImages
יותר מ"חברים טובים"? מל גיבסון וג'ודי פוסטר/GettyImages, Pascal Le Segretain

הכוכבת ההוליוודית חובבת הנשים, הודתה בעבר שתספר לילדיה על זהותו של אביהם רק כשיגיעו לגיל 21. אם גיבסון הוא אכן האב המסתורי, הרי שמספר ילדיו יגיע ללא פחות מעשרה צאצאים, בהם שבעה עם אשתו לשעבר, בתו המשותפת עם חברתו לשעבר אוקסנה גריגורייבה - ושני בניה של השחקנית. הרבה אחים, הא?

עם זאת, אתרי רכילות אמריקנים מבטלים את הטענות של העיתון, עם ציטוטים של מקרובים לגיבסון, שצחקו על ההשערה וטענו שהיא חסרת כל בסיס. "הטענות לפיהן גיבסון הוא אבי ילדיה של פוסטר טיפשיות ממש ושקריות". הכחשה היא הדרך הכי טובה, לא?


וואלה! סלבס היא אחד הצאצאים לשבט של 13 אחים, בהם פוליטיקאי, ליצנית, ננס כיס, ערפד, מכשפה מיתולוגית, פודל גזעי וקוקסינל מחמד. פלא שהיא נובחת בלילות?


הו, לא: כוכב "Glee" מואשם בתקיפה מינית

ג’סטין ביבר חושף את הישבן הלבנבן

חושבים שהוא האבא? רכלו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully