וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביונסה רוקדת בתחתונים

שירות וואלה! סלבס

19.1.2013 / 0:57

אחרי התמונות החמות שלא השאירו מקום לדמיון בנוגע לגופה של מיס בוטילישס, מגיע גם הקליפ השובב מאחורי הקלעים של הצילומים. אז על מי זרקה ביונסה קמח? וואלה! סלבס חוטיני

לפני שבוע פלוס-מינוס, העולם הופתע לראות את ביונסה, דיווה בוטילישסית בכל קנה מידה, כשהיא חמושה בלבוש מינימלי ופרצוף מפתה על שער מגזין גברים. אמנם לא מדובר בסשן תמונות סליזי ל"פלייבוי", אלא בכזה שצולם עבור GQ השיקי, ובכל זאת - המאמא הטרייה לא מסירה את הבגדים עבור כל אחד.

אבל החל מסוף השבוע הנוכחי, העולם יכול להתענג לא רק על התמונות השובבות של ביונסה בתחתונים, אלא גם על הוידאו שתיעד את מה שהלך מאחורי הקלעים של סט הצילומים הפרובוקטיבי, זה שתיקתק טרי ריצ'רדסון. בקליפ המרגש, ניתן לראות שהיו על הסט כמה כדורי פוטבול כאקססוריז - אבל גם חבילת קמח, מיכל קצפת ואפילו מטבל עגבניות אדום וסמיך, שבסופו של דבר לא זכו לחשיפה על דפי המגזין.

קווין בי, שצילמה את התמונות לרגל קבלת תואר "האישה הסקסית של המאה ה-21" של המגזין, לא חסכה בעור חשוף על הסט. חזייה לא ממש נכחה בכל התמונות, וכך גם הרצינות שמאפיינת את ההופעות שלה - במיוחד ברגעים שבהם השתוללה עם הצלם, ושפכה עליו כמה קילוגרמים של קמח לבן.

אחר כך ביונסה הפרועה פיזזה בחדר, כשהיא משחקת אותה זמרת (רגע, היא באמת שרה!), מבלי להסתיר את המחשוף המעורר שלה. היא כמובן לא סיימה את היום בלי תמונה עם הצלם שהעביר אותה יום של כיף, כולל פוני נחשק שבצבץ בסוף. מעניין מה לבעל ג'יי זי יהיה לומר על זה.


גם אם וואלה! סלבס תצטלם בלי הרבה בגדים, לא תהייה אפשרות להציץ לה. בעיית שיער גוף עיקש במיוחד.


ביונסה והבייבי משחקות בבגד ים

בואו לראות - איך השתנתה ביונסה?

התלהבתם מהבוטילישס - ספרו על זה גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה בסוף ב-GQ. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully