וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי עולה על דוכן העדים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

15.1.2013 / 10:15

בפעם המי יודע כמה, הגיעה הבוקר (ג') הטופמודל לעוד דיון במסגרת המשפט שלה נגד חברת סאני ולהיפך. הפעם: הבלונדה לקחה חלק פעיל כשהעידה מול השופט. וואלה! סלבס אובג'קשיין

צילום: ניר פקין עריכה: אמיר קותיגרו

מי אמר שחייה של כל דוגמנית נוצצים כל הזמן? שימו לב לבר רפאלי, שלצד כל השטיחים האדומים, הטקסים הנוצצים, המסיבות השוות והטיולים המפנקים - צריכה מדי פעם גם להגיע לבית המשפט.

בר רפאלי. ניר פקין
יא אבא, הנה שופט/ניר פקין

הבוקר (ג'), השכימה ברבור קום, וזאת על מנת לפקוד את בית משפט השלום בתל אביב. הסיבה: עוד דיון, אחד מיני רבים, בתביעת הענק שלה ושל חברת התקשורת סאני. רפאלי הגישה תביעה על סך ארבעה מיליון שקלים נגד חברת סאני תקשורת של אילן בן דב, הבעלים של סמסונג המוכרת. סאני הגישה תביעת נגד על סך שני מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בר רפאלי. ניר פקין
עדי, איפה אתה?/ניר פקין

במסגרת הדיון היום, הטופמודל עלתה על דוכן העדים ומסרה את הגרסה שלה לכל הסאגה שמסרבת להיגמר. "לא הבנתי שאני משודרת בשידור חי ומאות אלפי צופים רואים כל מה שאני עושה בכל רגע", העידה רפאלי וטענה כי סאני העבירה בשידור חי באינטרנט צילומים של קמפיין פרסומי שעשתה לחברה ב-2006 ללא ידיעתה, ו"מבלי שעברו עריכה כלשהי כדי לשמור על צניעותה ולמנוע פגיעה בכבודה".

בר רפאלי. ניר פקין
נו, בוא תציל אותי/ניר פקין

רפאלי כבר העידה בין כתלי בית המשפט בעבר, אולם לאחרונה הגיש עורך דינו של בן דב, משה ברהוד, דיסק שבו הוכחה, לטענתו, שרפאלי ואמה ידעו על הכוונה לשדר בשידור אינטרנטי חי את אירוע ההשקה של סמסונג וצילומי הפרסומת. עורך הדין טען עוד, כי בניגוד לעדויותיהן בבית המשפט, שלפיהן לא ידעו על כך, הן שיתפו פעולה עם הפקתו של השידור החי.

גם הבוקר הכחישה רפאלי שידעה על השידור החי. "אם בחלק של יחסי הציבור מישהו בחר להעביר משהו בשידור חי, זה בסדר, אבל לא בשאר זמן הצילומים", אמרה. "לא העלתי על דעתי שההכנות של סרט ה'מייקינג אוב' יוקרנו בשידור חי".

בר רפאלי. ניר פקין
אבא, השומר הזה הוא משלנו?/ניר פקין

הדוגמנית הסבירה כי אם היתה יודעת שהיא מתראיינת בשידור חי במסגרת החלטה של חברת יחסי הציבור, היא לא היתה יכולה להתערב, אולם אם היתה יודעת שמדובר בשידור חי לאורך "כל היום" שמשודר באתר בבעלותו של בן דב, היא היתה עוזבת את הסט. "זה בסדר אם חברת יחסי הציבור החליטה לשדר ראיון בחי, כי אז אני יודעת שמצלמים אותי".

בר רפאלי. ניר פקין
יאללה תקפצי/ניר פקין

בשלב מסוים העיר השופט אבי זמיר כי גם בן דב העיד כי מדובר היה בפעם הראשונה שבה הועבר קמפיין בשידור חי, ולכן הגיוני שרפאלי לא היתה מודעת לכך וחלה חובת גילוי מוגברת על הנתבעים. על כך השיב ברהוד, כי מכיוון שמדובר במשהו ראשוני, הוא לווה בפרסום רב ורפאלי ואמה היו מודעות לכך.

וואלה! סלבס עולה על דוכן העדים רק שיש שם כיבוד.

כשבר רפאלי פגשה את גלעד שליט

בר רפאלי קוראת לכם להצביע

בר רפאלי. ניר פקין
ביוששששש/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully