וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק מספיק? הסדרה החדשה יעל שרוני ומוני מושונוב

וואלה! סלבס

16.1.2013 / 14:37

השחקנים המשעשעים יצטרפו ליוסי מרשק ועידו מוסרי בסדרת מערכונים חדשה של הערוץ הראשון. סקסי מספיק? כי גם שרי גבעתי תבוא להפגין יכולות קומיות. וואלה! סלבס צחוק מעבודה

ימים רציניים לפנינו: הבחירות לכנסת, ההצפות כתוצאה מהגשמים, האיום האיראני וכל הג'אז הזה. אבל אם אתם מחפשים מעט נחמה מצחיקה, תוכלו לעשות זאת בקרוב במה שמסתמן כערוץ הכי לוהט על המסך - הערוץ הראשון, שם תעלה בקרוב סדרת מערכונים חדשה בכיכובם של מוני מושונוב, יעל שרוני ויוסי מרשק, שתיקרא "היהודים באים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שיהודי! מוני מושונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכנית המערכונים הלוהטת, שמוגדרת כ"חמישייה הקאמרית של שנת 2013" ומלוהקת בימים אלה על ידי אמירה בוזגלו, ישתתפו גם עידו מוסרי ויניב ביטון, כשהיוצרת, הדוגמנית והשחקנית שרי גבעתי תפציע בהופעת אורח קומית. המערכונים יתמקדו בהיסטוריה של העם הישראלי, כך שכל אחד שמזדהה עם ההמנון הלאומי צפוי להזדהות עם הקטעים.

יעל שרוני. ברק פכטר, ברק פכטר
תעלה חיוך. יעל שרוני/ברק פכטר, ברק פכטר

את הסדרה יוצרים אלה שכתבו גם ל"מצב האומה", "צחוק מעבודה" ו"מועדון לילה", כך שככל הנראה מדובר בהומור איכותי. זו תהייה הפעם הראשונה שמושונוב חוזר להצחיק על מסך הערוץ הראשון מאז ימי מערכוני "זהו זה" העליזים. יחד עם שרוני (שמצחיקה עוד מימי "רמזור") וגבעתי הלוהטת כבדחנית טרייה, הקסם בוודאי ישוב למסך הערוץ הממלכתי. יש תמורה לאגרה או משהו.


לוואלה! סלבס יש כשרון להצחיק גם בלי לעשות כלום. זה הפרצוף שלה שמעלה גיחוך.


חשיפה ראשונה: כך נראית החברה החדשה של קותי סבג

הסולחה של אייל שני ויונתן רושפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully