וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן לא יגיש את "פספוסים" החדשה

וואלה! סלבס

10.1.2013 / 10:44

תורג'י שהיה אמור למלא את תפקיד יגאל שילון בפרוייקט המתיחות החדש של ערוץ 10, החליט שהוא לא האיש שיגרום לכם לצחוק - ולא יגיש את התוכנית המשעשעת. וואלה! סלבס אופסי

חשבתם שתורג'י יגרום לכם להתגלגל מצחוק? מתברר שלא. לוואלה! סלבס נודע היום (ה') כי איתי תורג'מן בחר שלא לקחת חלק בגלגול החדש של "פספוסים", תוכנית המתיחות הוותיקה של יגאל שילון, שהיתה אמורה לעלות מחדש בקרוב בערוץ 10. הסיבה לכך היא בעיות בלוח הזמנים של הכוכב, שלא התאימו לעבודה על הפרויקט.

איתי תורג'מן. אביב חופי
לא ימתח אתכם. איתי תורג'מן/אביב חופי

השתתפותו של הכוכב ויוצא "הישרדות VIP" כמנחה התוכנית, היתה אמורה לרענן את התכנית המשעשעת, שהצליחה להפתיע את הצופים הישראלים וזכתה לרייטינג גבוה בשנות ה-90. האיש והסיגר, יגאל שילון - הוא כמובן זה שאחראי לפרויקט שאמור היה להיות מובל על ידי תורג'י - בתפקיד הבוס והמנטור מאחורי הקלעים.

בתוכנית שתופק על ידי אולפני הרצליה, תורג'י היה אמור למתוח בעיקר את החברים מהביצה, ממש כמו שעשו אשטון קוצ'ר וג'סטין ביבר בתוכנית המתיחות האמריקנית "פאנק'ד". אושרי כהן ואנה ארונוב יכולים לנשום כעת לרווחה. לא, תורג'י הוא לא האיש שימתח אתכם.

מערוץ 10 נמסר כי "תורג'מן ביקש לפרוש מתוכנית המתיחות בגללל אילוצי לוח זמנים. אנו מצטערים על כך, אך מכבדים את בקשתו ומאמינים שנעבוד יחד בהמשך. כעת אנו בודקים אופציות למנחה חדש".


אגב, אף אחד לא יצליח לעבוד על וואלה! סלבס. היא נערה עובדת בפני עצמה.


איתי תורג'מן באד-בוי

הו, מאמא: נטע גרטי מתכוננת ללידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully