וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן עברה תאונת דרכים קשה

וואלה! סלבס

9.1.2013 / 0:00

המעושרת הצעירה עשתה את הדרך להרצליה בג'יפ המפואר שלה, כשלפתע התנגש בה אוטובוס. כן, מזג האוויר הסוער לא פסח אפילו על ראידמן. וואלה! סלבס מחליפה גלגל

הסערות שמתחוללות בחוץ לא גרמו רק לחסימת נתיבי איילון, אלא גם לכמה תאונות פתע. אתמול (ג') בערב, נכנסה ניקול ראידמן לסטטיסטיקת הבום-טראח, לאחר שאוטובוס, כפי הנראה, פגע ברכבה בעת שנהגה בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתה של ניקול למקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורבים, המעושרת החליטה שלא להיכנע לסופות והגשמים - התיישבה בכיסא הנהג, והחלה בנסיעתה להרצליה. לצערה של ראידמן, הדרך חזרה היתה פחות נעימה: רגע לפני שנכנסה לשכונת היוקרה בה היא מתגוררת, אוטובוס שלא הבחין בה, התנגש ברכבה בעוצמה רבה והעיף אותו מספר מטרים קדימה.

מלבד נזק חמור לרכב, לא נגרמה חבלה פיזית קשה לגופה הצנום. לאחר שהחליפה פרטים עם הנהג הפוגע, הגיעה ראידמן לביתה, כשהיא סובלת מכאבי גב. אל דאגה, כבר מחר תטופל על ידי רופא.

"היום יום עצוב ושמח, שמח לאנשים שאוהבים אותי, כי ניצלתי בנס בתאונת דרכים קשה. נכנס אוטובוס ברכב שלי מאחורה - הג'יפ 'היוקרתי' שלי הפך לסוסיתא שטוחה כמו פיתה. עצוב לאנשים שרק חלמו למופע זיקוקים בלוויה שלי. סורי, לא הפעם, הכל בסדר. כואב לי הגב אבל זה יעבור. חברים, בבקשה מכם - לנהוג בזהירות ולשמור על עצמכם, שיהיה לילה טוב. מחר יום חדש. הולכת לקנות יאכטה. במזג האוויר הזה, ג'יפ כבר לא בסטייל", כתבה ראידמן בדף הפייסבוק שלה.


וואלה! סלבס וידוי: זה לא היה אוטובוס.


ניקול ראידמן כובשת את שבוע האופנה התל אביבי

נטלי דדון וניקול ראידמן לומדות לבשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהגב כאב פחות. ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully