וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: רמי קלינשטיין ואלכס אילן עם הבן

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

9.1.2013 / 8:10

הזמר, אשתו והבייבי שלהם אולי שהו לילה אחד יותר משתכננו בבית היולדות, בגלל הסערה שמשתוללת בחוץ - אבל יצאו ממנו הבוקר כשהם משפחה חמה מתמיד. וואלה! סלבס אבאל'ה

ימים מרגשים במיוחד עברו השבוע על רמי קלינשטיין ואשתו הטרייה אלכס אילן, שהפכו ביום שישי האחרון להורים לבן משותף. הזמר הוותיק בן ה-50 ובת הזוג שלו, שוחררו הבוקר (ד') מבית החולים עם הבייבי המשותף, יממה אחרי מועד השחרור המקורי שנדחה בשל תנאי מזג האוויר הסוער, אחרי התייעצות עם בית החולים.

רמי קלינשטיין. אביב חופי
מזל טוב. אמי קלינשטיין, אלכס אילן והבייבי במנשא/אביב חופי

השניים, שהחליטו לעזוב את בית החולים בשעות הבוקר המוקדמות (6:00 בבוקר!), על מנת שלא להיתקע בפקקים, עטפו את התינוק הרך היטב, ארזו את עצמם מפגעי מזג האוויר הצונן ויצאו לביתם שבצפון תל אביב. שם, קליינשטיין וודאי הכין את חדרו של יורש העצר המשותף כהלכה, מבעוד מועד.

רמי קלינשטיין. אביב חופי
חמודים/אביב חופי

הזמר והגברת הבלונדינית שלו, נישאו בחודש ספטמבר האחרון בחתונה אינטימית, שהתקיימה בווילה פרטית של חברים של השניים בסביון, אל מול קהל של משפחה וחברים קרובים בלבד. אילן כבר היתה אז בהריון מתקדם, כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם ראשונה, חודשים ספורים לפני האיוונט היוקרתי.

קצת יותר משלושה חודשים אחר כך, ילדה הצעירה בת ה-24 בן ראשון לקלינשטיין בסוף השבוע האחרון, בבית היולדות "ליס" שבתל אביב. נכון, הוא כבר הספיק לגדל את נועם ומשי הגדולות, בנותיו המשותפות עם אשתו עד לפני כשש שנים - ריטה. אך כעת מדובר בזכר הבכור שהביא לעולם. מברוק, גברבר.


וואלה! סלבס יצאה בעצמה פעם מבית החולים הווטרינרי במזג אוויר בלתי אפשרי, אחרי שביקרה את התוכי שלה צ'ינו, זה ששבר כנף. הרוח העיפה אותו!


אלכס אילן מתכוננת ללידה

רמי קליינשטיין ואלכס משתוללים

רמי קלינשטיין. אביב חופי
קנית לה תפוחים ותמרים?/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully