וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב איתכם: בר רפאלי חוזרת לארץ

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

7.1.2013 / 15:02

אחרי סוף שבוע סוער בארצות הברית, הגברת הראשונה של עולם הדוגמנות סיימה את צילומי הפרסומת הכי נצפית בעולם וחזרה לישראל. האח עזר עם המזוודות. וואלה! סלבס כחול לבן

רק בסוף השבוע האחרון קראתם כאן כי בר רפאלי, או כמו שוואלה! סלבס אוהבת לכנותה, ברבור - תככב בפרסומת החדשה של "Go Daddy", אשר תשודר במחצית גמר הסופרבול ותזכה לצפיות של מאות מליוני אנשים, והנה הטופמודל כבר הספיקה לחזור ארצה.

בר רפאלי. ברק פכטר
שומרת על פאסון/ברק פכטר

ביום שישי האחרון (4.1), ארזה רפאלי את המזוודות היוקרתיות שלה, נפרדה לשלום מהחבר החדש ועלתה על מטוס לארצות הברית. בין חנויות הבגדים והמסעדות היקרות שפקדה, הספיקה הבלונדה להצטלם גם לפרסומת לחברת האינטרנט 'גו דדי', שתשודר כאמור, במסגרת גמר הסופרבול.

בר רפאלי. ברק פכטר
הכוכבת הראשית של הסופרבול/ברק פכטר

הנה היום (ב'), בזמן שאתרי האינטרנט עוד מדווחים על הליהוק המפתיע, חזרה הדוגמנית לארץ ישראל, לאחר שסיימה את הצילומים. מי שהגיע לאסוף אותה, היה אחיה הצעיר והשווה לא פחות, דור.

בר רפאלי. ברק פכטר
כן, גם ביונסה תהיה שם/ברק פכטר

ממש כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם, החליטה הדוגמנית שלא להסתיר את פניה והמשיכה ללכת כאילו אין צלמים סביבה. אל תתלהבו, זה לא אומר שהיא שיתפה פעולה וסיפרה להם פרטים מעניינים על חייה.


גם וואלה! סלבס היתה פרודקטיבית בסוף השבוע האחרון. היא הספיקה להכניס לפה שלה: 3 במבה, 4 ביסלי, 2 גלוני גלידה וחמש ג'חנון.


בר רפאלי תככב במחצית הסופרבול

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully