וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברסייז: דלית זריהן הגדילה את החזה

וואלה! סלבס

7.1.2013 / 11:29

יוצאת הריאליטי החליטה לעבור שיפוץ קל, אל מול המצלמות כמובן, והגדילה את הפרונט הנאה שלה במסגרת תוכנית חדשה. בתפקיד החברה המטפלת: אביבית בר זוהר. וואלה! סלבס CC

כל יוצא ריאליטי יודע שכאשר 15 דקות התהילה עומדות לפוג, כדאי שימצא לעצמו עיסוק חדש מול המצלמות, עדיף כזה שישאיר אותו לעוד רגע בפרונט. דלית זריהן, זוכת "היפה והחנון" עם הפוני המפורסם, לקחה את ההחלטה ובחרה ליישם אותה באקסטרים - באמצעות ניתוח להגדלת החזה - שעברה במסגרת תוכנית טלוויזיה, אצל ד"ר קליין.

זריהן, החליטה להגדיל לאחרונה את הפרונט הנאה בהחלט, במידה אחת או שתיים, עבור העונה החדשה של הדוקו-ריאליטי "חלומות מפלסטיק". מתברר שגם אם זכתה בתואר "היפה" ואפילו גרפה קמפיין או שניים, למיס זריהן היה חלום למשוך את המבטים לעוד אזור בגופה, מלבד לפוני השחרחר המפורסם שלה, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ההגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל זה לא הכל - נחשו מי החברה הטובה שהתייצבה כדי לטפל ביוצאת הריאליטי הענוגה אחרי הבוב ג'וב? כמובן שמדובר באישה והריסים, אביבית בר זוהר, שהוכיחה שיותר מריסים מתוחזקים ושיזוף לוהט, היא בעיקר נשמה טובה. ממש כמו שהספייס גירלז אמרו, חברות לעולם לא נגמרת, עם הגירל פאוור וכל השאר.

מנהלה של זריהן, יריב נתי, בחר שלא להגיב.


וואלה! סלבס מגדילה לפחות פעם בשבוע, במחיר של שקל תשעים. את הארוחה שלה, חצופים!


מי הכלב שהשתין לדלית זריהן בתיק?

אביבית בר זוהר: ”גברים השאירו לי טיפ של אלפי שקלים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully