וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גווינת' פאלטרו משתוללת על הבמה עם ג'יי זי

שירות וואלה! סלבס

6.1.2013 / 0:00

כשאתם התכוננתם לנשיקת חצות שתקבל את השנה האזרחית החדשה, הכוכבת ההוליוודית מצאה דרך מקורית יותר לחגוג סילבסטר - על הבמה בהופעה של הראפר ובעלה. וואלה! סלבס פימפ

מה לא נאמר ומה לא נכתב על אירועי ערב השנה החדשה ביום שני האחרון, אז יצאו הסלבס ברחבי העולם לחגוג ולבלות. אם הדרך השגרתית יותר היתה לבלות במסיבה נוצצת (היי, קים וקניה) או לקבל את השנה החדשה בנשיקה עם ההמונים ברחובות, היתה כוכבת אחת שבחרה לעשות זאת בדרך מקורית יותר - גווינת' פאלטרו. השחקנית בלונדינית בילתה על הבמה בהופעה משותפת של ג'יי זי עם הלהקה של בעלה כריס מרטין, קולדפליי, בניו יורק.

באחד השיאים של הערב, כשבעלה של ביונסה שר את הלהיט שלו "Run This Town", עלו כל מיני אורחים מיוחדים שישבו בקהל אל הבמה. אחת מיוחדת היתה פאלטרו, המאמא המגניבה שעלתה עם הילדים שלה ושל מרטין, אפל ומוזס החמודים. כולם, קיפצו להם בהנאה לקולות הראפ של ג'יי זי, כשפאלטרו לוגמת מדי פעם מכוס השמפניה שלה. בכל זאת, אי אפשר לקבל את 2013 כשאתה פיכח.

המזל היחיד של הראפר המוכשר היה שגווינית', שזרמה על הבמה כאילו האלכוהול עלה לה לראש, לא ניסתה לחטוף לו את המיקרופון ולשיר בעצמה את הפזמון המדבק. לפחות היא לא הביכה את עצמה כמו כריס מרטין, שניסה להלהיב את הילדים כאילו הוא רוקד במסיבה סוערת, אבל יצא הכי גיק. פאן במנהטן, הא?


וואלה! סלבס ניסתה לעלות על הבמה ולרקוד בהופעת הפרידה של להקת היי פייב המיתולוגית, אבל נעצרה על ידי המאבטחים שבכלל לא הבינו איך הרשו לחיות להיכנס לאולם.


ארגונים אפרו-אמריקאים נגד גווינת' פאלטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully