וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ביטר נגד אייל גולן

וואלה! סלבס

2.1.2013 / 13:05

הזמר הוותיק החליט לשחרר את תסכולו בכל הנוגע לתכנית הריאליטי הידועה של גולן, וכתב בזעם: "זה מראה על גזענות ורוע לב". מוכנים למילים הקשות? וואלה! סלבס רגרסיה

לא בטוח שהמזרח התיכון ערוך לרעידת אדמה שכזו: אבי ביטר החליט לשחרר את תסכולו על גבי דף הפייסבוק האישי שלו (סורפרייז, יש לו אחד!), וממש כמו הצל-האימפולסיבי-VS-בר-רפאלי-האמפתית, ירה ביטר את חציו הרעילים במי שככל הנראה שכח לקרוא לו - מיסטר אייל גולן. אזהרה: זה מלוכלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא BFF. גולן וביטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך כלל ביטר נוהג להציף את הפיד במודעות יחצנות, אלא שהפעם זה לא הספיק לו. בפוסט שפירסם, כתב ביטר בגוף שלישי את המילים הבאות: "הזמרים הים תיכונים קצת כועשים שהמוזיכה של אבי ביטר חזרה שוב בגדול ובתוכנית של אייל לא מסכימים לשיר את השירים של אבי ביטר כאילו שאבי ביטר זה מין מחבל מהחיבלה זה רק מראה על גיזענות ורוע לב אייל גולן אולי שכך כמה היה בה לליברטי לשמוע אותי שר בכל מצב שיהיה לא בהצלך אבי ביטר זה מוטג ולא יעזור לאף אחד"

(תרגום חופשי: "הזמרים הים תיכונים קצת כועסים שהמוזיקה של אבי ביטר חזרה שוב, ובגדול. בתכנית של אייל גולן לא מסכימים לשיר את השירים של אבי ביטר, כאילו שאבי ביטר זה מן מחבל מהחיזבאללה. זה רק מראה על גזענות ורוע לב. אייל גולן אולי שכח כמה היה בא ל'ליברטי' לשמוע אותי שר. בכל מצב, שיהיה לו בהצלחה. אבי ביטר זה מותג, ולא יעזור לאף אחד").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שגי-עות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, ביטר כתב קודם לכן "אצלי במועדון יש זמרים טובים מאייל גולן קורא לך, ואנחנו זמרים מזרחיים גאים. אייל, רק דיכאון זה עולם בפני עצמו".

מליאם הפקות נמסר: המתמודדים ב'אייל גולן קורא לך' בוחרים את השירים אותם הם שרים, ללא התערבות של ההפקה בכלל ואייל גולן בפרט. לכן הטענה המופנית לאייל אינה נכונה. אייל גולן מעריך את אבי ביטר מאוד ואת פועלו ואכן נהג להגיע למועדון הליברטי ונהנה מהופעותיו הרבות של עופר לוי. נאחל בהצלחה רבה לכולם".

כשוואלה! סלבס משחררת את זעמה ברשת הוירטואלית, היא פשוט משתפת תמונות של מאכלים שמשבשים לה את מערכת העיכול.


אבי ביטר מחדש את המלתחה של בתו

אייל גולן מתאושש מחגיגות הסילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully