וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנים, שכנים: סיון קליין והחבר מתקרבים

וואלה! סלבס | צילום: רפי דלויה, יח"צנים

25.12.2012 / 9:50

היחסים של המגישה ומלכת היופי במיל' והחבר הלוהט שלה עולים מדרגה, כשהשניים יהפכו בקרוב מאוד לשכנים. אולי זה קשור לעוגה המתוקה שקליין אפתה לו? וואלה! סלבס מעושרת

עבר המון זמן מאז שסיון קליין, מלכת היופי במיל', הסירה את בגדיה, דיגמנה בגד ים מינימלי וגרמה לכולם להביט ולקנא בקימורים שלה. לעומת זאת, עבר פחות מחודש מאז שאותה הגברת חשפה את הזוגיות עם החבר החדש והלוהט שלה, גלעד קינן. בשני המקרים, העניינים הולכים ומתחממים מהר מאוד - אם בצילומים סקסיים לקטלוג בגדי ים חדש, או במעבר של קינן לגור ממש בסמיכות אל הגברת.

סיון קליין. רפי דלויה
רטוב לה. סיון קליין מצטלמת על הסט/רפי דלויה

קליין, הצטלמה אתמול (א'), זו השנה השנייה, לקמפיין בגדי הים של המותג טורקיז, שם נשארה בלי הרבה בד על הגוף ונזהרה שלא להחליק על המראות שעליהן פסעה בעקבים דקיקים, בגלל טוויסט מסוכן ורטוב של כמה ליטרים של מים שנשפכו עליהן. עד כאן חם לכם? מתברר שאצל הצמד קליין את קינן חם אפילו יותר.

סיון קליין. רפי דלויה
מסמסת לגלעד? כנראה/רפי דלויה

למרות שהיא ובנו של מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, יוצאים רק כחודשיים, הלוהטת סיפרה לכולם שהוא כבר מחפש דירה קרובה יותר לאזור שבו היא גרה, במרכז תל אביב. טוב שיש שכן נחמד בדירה (או בבניין) ממול, ואם מדובר בבויפרנד - זה טוב אפילו יותר.

סיון קליין. רפי דלויה
מתחמם/רפי דלויה

השניים כבר הספיקו לחגוג לקינן את יום ההולדת, כשקליין לקחה אותו ליום פינוק שכולו ארוחת בוקר ויום מלא אדים של טיפוח בספא. החברה הלוהטת לא הסתפקה בבילוי זוגי, אז גם אפתה לו עוגה שהביאה למסיבת יום הולדת היוקרתית שנערכה אצל גלעד בבית. אם זה לא הספיק, השניים אף מתכננים נסיעה זוגית לאילת ממש בקרוב. החיים הטובים, בובה.


התקופה הארוכה ביותר שבה וואלה! סלבס אחזה בחבר היתה יום, שלוש שעות, שש דקות ו-56 שניות. כל השאר ברחו אפילו יותר מהר.


סיון קליין חושפת את החבר החדש

לירון ויצמן וסיון קליין משתוללות

סיון קליין. רפי דלויה
לוהטת! קליין רטובה/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully