וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה והבחורה החדשה של אייל גולן נפגשות

וואלה! סלבס

24.12.2012 / 12:31

רגע אחרי שקראתם כאן על הבחורה החדשה של אייל גולן, היא פגשה במקרה את האקסית באירוע יח"צני. למרות המתח באוויר, בהמשך הערב כבר בילתה עם גולן. וואלה! סלבס מלחמת בוץ

אם חשבתם שרק אתכם הידיעה על הרומן החדש של אייל גולן הסעירה, אתם יכולים להיות רגועים - נראה כי גם לאקסית, רוסלנה רודינה, לא היה כל כך נעים לשמוע שהחבר לשעבר כבר מצא תחליף. כך שאתם יכולים לנחש שהיא בטח לא קפצה משמחה כשפגשה את החברה החדשה אמש (א') באירוע השקת הבושם של פרארי.

נראה שלוואלה! סלבס יש יותר מזל משכל, כך שאתמול, רגע אחרי שפורסמה הידיעה על הרומן החדש של הזמר הלאומי עם הדוגמנית נאדיה לורן, נפגשו האקסית והטוענת החדשה לכתר באירוע. לורן הגיע הלשם בתור דיילת יופי, כדי להרוויח כמה שקלים, ורודינה, שכבר ביססה את מעמדה כסלב, הגיעה לקבל מתנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישנה והחדשה. רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים לרודינה מסרו לוואלה! סלבס שהאווירה באירוע היתה מתוחה ביותר, ושהבנות הרגישו לא ממש בנוח זו בחברתה של השנייה. "זה היה מצב קצת מביך", סיפר המקורב, "אי אפשר היה להתעלם מהמתח שהיה שם".

רגע אחרי שסיימה לעבוד, המשיכה לורן את הערב, והגיעה ליום הולדתו של דודו אהרון, אשר נערך באולם האירועים החדש שלו, וכלל 60 אנשים. שם היא פגשה את אייל גולן.

כשוואלה! סלבס רואה את החברה החדשה של האקס שלה ברחוב, היא רצה לקנות בוץ, ביקיני ופילם לצילום. אם כבר, אז להרוויח מזה כמה ג'ובות.


הרומן החדש של אייל גולן

למען המדינה: אביו של אייל גולן מפרסם את מפלגת הגמלאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully