וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי ב-LA LA לנד: את מי הפתיעו עם טבעת יהלום?

וואלה! סלבס

21.12.2012 / 0:05

אורח מרגש שהגיע לבית מלא הכוכבים בלוס אנג'לס, שלף טבעת ענקית והעניק אותה לכוכבת מאוד מאושרת. זה נגמר בסצנת התעלפות שלא תשאיר אתכם אדישים. וואלה! סלבס סינגל ליידי

צילום מסך

חשבתם שאי אפשר להפתיע את משתתפי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד"? רק תשאלו את ליאת בנאי, שזכתה לקבל הצעה מעניינת במהלך הצילומים בלוס אנג'לס הרחוקה. אחרי כמה שבועות בהם היא רחוקה ממשפחה, בן זוגה ניסים עוז הגיע עד לארצות הברית, כדי לשאול אותה שאלה אחת - האם תיקח אותו להיות בעלה.

זמן קצר אחרי שנחת מהטיסה ואפילו הספיק לשגע את הנהג, התוודה ניסים שגופו רועד. נו, מההתרגשות כנראה. כשמאיה בוסקילה פתחה את הדלת היא לא הבינה מי הבחור המתלהב, אבל בנאי, מיד זיהתה את קולו ורצה אליו. אבל הזמרת לא הספיקה לומר מילה לפני שצעק לעברה - "חיים שלי, התנשאי לי כפרות? תנשמי, תנשמי, תנשמי", תוך כדי שהוא שולף טבעת נוצצת.

טבעת ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
כבר לא בדיכאון? הטבעת של ליאת בנאי/צילום מסך

רגעים ארוכים אחר כך, כל מה שבנאי יכלה להוציא מהפה כתשובה הן המילים: "אני לא מאמינה, חיים שלי", כלומר עד שקרסה אל הרצפה והלחיצה את הסובבים. אחר כך, כשמאיה לקחה אותה הצידה להירגע, דיווה א' בחנה את הטבעת של דיווה ב', וטענה שמדובר ב"יהלום יותר גדול משלי. אני לא מסכימה". חמדנית.


האבן היחידה שוואלה! סלבס קיבלה מבן המין השני היא אבן שהוצאה מכיס המרה של סבא נחמן. היא שמרה אותה למזל.


קטע הורס: מאיה בוסקילה נוטשת

והנה ליאת בנאי צורחת על כולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully