וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה קורא לך: אייל גולן נפגש עם נתניהו

וואלה! סלבס

20.12.2012 / 0:00

הלחץ של תקופת הבחירות לא מנע מראש הממשלה לפגוש את הזמר לקפה, שיחה על מוזיקה ישראלית והמצב באזור. זה הסתיים בברכה מיוחדת של גולן לנתניהו. וואלה! סלבס ממלכתית

בעוד חודש וקצת, המוני ישראל יצעדו לעבר הקלפי הקרוב לביתם כדי לבחור את המפלגה שהכי עושה להם את זה. בין האזרחים יהיה ככל הנראה גם אייל גולן, זמר ופיגורה ציבורית בעצמו, שזכה אמש (ד') לפגוש את אחד האנשים שעבורם יוכל להצביע באופן אישי - ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כשהאדם שמנהל את המדינה קורא לך, אפילו לסתם קפה של ערב, גם גולן לא מסוגל לסרב בנימוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מחזור. אייל גולן עם ראש הממשלה נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו, שבמקרה פתח אתמול את קמפיין בחירות של מפלגת "הליכוד ביתנו" שבראשה הוא עומד, הזמין את הזמר לשיחה על עניינים ברומו של עולם - זאת, על אף הלחץ שבו הוא שרוי בשבועות העמוסים שלפני יום הבוחר. על רוסלנה ככל הנראה הם לא דיברו. גולן, אף הקפיד לתעד את מפגש הקודקודים והעלה את התמונות לאינסטגרם שלו. כראוי, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש הממשלה עם הגולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חוזר מירושלים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הזמין אותי לקפה. שמחתי לפגוש ידיד", כתב הזמר על הפגישה המרגשת. "ראש הממשלה התעניין בעולם המוזיקה ואני בנושאים שעל סדר היום הציבורי. איחלתי לראש הממשלה הצלחה בהמשך הדרך". העיקר שזה נגמר בברכה מנומסת ולחיצת יד, ולא בצילום שלהם על רקע עץ אשוח.

בלשכת ראש הממשלה בחרו שלא להגיב לידיעה.


וואלה! סלבס היתה שמחה לפגוש אישיות ציבורית חשובה. כלומר, מלבד שולה, ראש ועד הבית המכובדת שהיא רואה מדי פעם בחדר המדרגות.


צ'ירז: אייל גולן וחיים רביבו משתגעים בלונדון

אייל גולן מתאושש מהפרידה מרוסלנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיצת היד המחייבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ואז אמרתי לה, 'בואי שרל'ה, הולכים'. חה!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully