וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הסלבריטאים שעושים אופנה

וואלה! סלבס

22.12.2012 / 0:01

הרבה מאד דגמים הוצגו על המסלול הארוך של שבוע האופנה התל אביבי, וכך גם מפורסמים. וואלה! סלבס קיבלה השראה מכל הנ"ל, והחליטה ללקט סלבס הוליוודים שעוסקים גם באופנה

לפתע נחת שבוע האופנה של תל אביב על ראשה של וואלה! סלבס, שלא ממש ידעה כיצד להתמודד עם כל הגלאם הזה - בעיקר כשארונה נוטף חולצות טי קרועות (ואי אילו מטעמים עתירי סוכר לעת מצוקה). על כן היא החליטה שזו העת המתאימה לליקוט שבעה מפורסמים, שבזמנם הפנוי, מלבד זמרה/משחק/טיפולים/שימוש בסמים/גירושין/בתי משפט/בגידות/האשמות/סכסוכים/מחלות/אימוץ ילדים וכו' - גם נושמים אופנה. חלקם, מאד מעורב בתהליך היצירה, והחלק האחר פשוט תרם את שמו. כך או כך, אף אחד לא היה אומר לא לצעדי הדיווה של ביונסה על מסלול אופנה כזה או אחר. אז קבלו אותם (ובעיקר - אותן) בתשואות.

קים קרדשיאן

היא אמנם פרצה לתודעה הציבורית בעזרת קלטת סקס חובבנית, ומשכה איתה את כל הקרדשיאנז - אך למרות כל האימה הנ"ל, נוצרה לה אימפריה. מלבד תכנית ריאליטי משגשגת, האחיות עוסקות גם באופנה, כשקים כמובן מנצחת על ההתרחשויות (כמו בכל תחום אחר). שלוש האחיות הבכורות עבדו על קו אופנה הראשון שלהן לפני מספר שנים - זאת על אף שכולן סובלות מהיעדר סטייל/אדג'יות חמור עד מאד (ע"ע קים דחוסה בתוך חליפת ויניל שאינה במידותיה/ קים לובשת אוברול לבן שאינו מחמיא לקימוריה הגסים/ קים מציגה מחשוף עמוק אחר מחשוף עמוק אחר מחשוף עמוק). בורינג

ויקטוריה בקהאם

הספייס-גירל מהר מאד הבינה שבעזרת להקת הבנות המפורקת, לא תזכה עוד לשבוע מ-15 דקות התהילה שחלפו (על אף חיי הנישואין שלה ושל דיויד), ולכן - כשהכל גסס (מלבד הכדורגל), החליטה בקהאם ליצור קו בגדים משלה, כמובן. מה צריך בשביל זה? כל מה שהיה לה - מזומנים. העיצובים שלה, הנמכרים תחת מותג ויקטוריה בקהאם, כוללים שמלות, ג'ינס, משקפי שמש ואבזרים. באופן נדיר, הסלבז אוהבים את יצרותיה היקרות. כשג'יזל לובשת אאוטפיט בעיצובך, סימן שהצלחת.

קניה ווסט

גם הבויפרינד של קים קרדשיאן יודע היטב את תורת העיצוב, ולכן כשהתפנה מהקלטת ערוץ כזה או אחר לטראק הבא שלו - החליט הזמר לעצב ליין לבגדי נשים, והפך למוסיקאי הראשון (מין: ז') שהצליח לחדור למלתחה של הבנות, ולקבל על כך כסף. בשבוע האופנה בפריז, הוא גם חשף את עיצוביו. מוזר שעד כה לא עזר לקים להשתחרר ממחשופי הענק המביכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מרי קייט ואשלי אולסון

האחיות אולסון האומללות מאסו, ככל הנראה, בעמידה מול המצלמה (האוברדוז הגיע בגיל שלוש) - כך שלא היתה להן ברירה אלא למצוא עיסוק שיחזיר אותן לשפיות: כשהאנורקטיה לא עבדה, עבר הצמד לעיצוב בגדים. בניגוד לסלבז אחרים, הבנות יצרו קווי אופנה נפרדים, בשני הקצוות הגבוהים והנמוכים של ספקטרום המחירים. לאחר שכבשו את שוק הילדים, עברו להתעסק באדולט מטריאל, והפכו לאימפריה (שדופה).

ג'יי זי

כאחד הפרסונות המצליחות ביותר במוסיקה; ראפר, מפיק, בעל מועדון והצמוד של ביונסה - ג'יי זי לא בהכרח צריך להרחיב את האימפריה שלו. אבל הצורך לא באמת מהווה טריגר, ככה זה כשארנקך כבד מנשוא. עבר יותר מעשור מאז שהמותג "Rocawear" הפך לאחד הפופולרים בשוק: ויש לו הכל. החל מתכשיטים, דרך הנעלה ועד בגדי תינוקות. עם מכירות שנתיות של יותר מ-700 מיליון דולר, בלו אייבי המזערית יכולה לגרום אפילו ליובל המבולבל להקדיש לה קלטת בלעדית.

ביונסה

לביונסה יש טעם אופנתי ללא דופי; מה שהופך את כישלון בית האופנה שלה, Dereon, למפתיע במיוחד. הקו האופנתי, השייך לביונסה ואמה, המעצבת טינה נואלס, כולל כמה דגמים מתוחכמים - ולמרות זאת, קרבת הדם של השתיים לא הביאה אותן לפריצת דרך אופנתית. זה לא ממש משנה, נואלס לא באמת נשענה על המותג. כזכור, אמה היא זו שעיצבה את התלבושות המביכות של דסטניז צ'יילד. כל זה לא משנה הרבה, כיאה לדיווה, ביונסה אימצה סטייל.

קייטי הולמס

בשנותיה הראשונות, כנערת דוסון קריק נבוכה, קייטי הולמס המקלונית נזקקה בעיקר לאביזר שיזקיף את גבה העקמומי. למרות הגו?פיו?ת, חיוכה המשותק-מצד-שמאל של ג'ואי פוטר הקטנה, פיצה על היעדר סטייל. אחר כך, היא כבר פגשה את קרוז, ונדרשה לאמץ כמה פיצ'רים של פרסונה המתהלכת על השטיח האדום. למרות שעשתה זאת, רק אחרי שנפרדה מבעלה המטרידן, פרצה הולמס עם קו אופנה חדש, אותו יזמה עם חברתה הסטייליסטית ג'ין יאנג. היום, הנערה הגמלונית (סוג של) הפכה לאישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully