וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק וסדר: יונית לוי תזומן לבית המשפט

וואלה! סלבס

19.12.2012 / 0:00

אחרי שתבע את עיתונאי מעריב על פרסום לא מדויק, עידו רוזנבלום צפוי להיתקל במסמך משפטי נוסף בתיבת הדואר שלו. הפעם, יונית לוי תזומן לבית המשפט. וואלה! סלבס טם, טם, טם

אמנם עברו מספר חודשים מאז שהתרחשה התקרית האלימה בין עידו רוזנבלום וצלם הוידיאו של גיא פינס, בהופעה המתוקשרת של רד הוט צ'ילי פפרז - אך נראה שהסערה מסרבת לדעוך. כזכור, הצלם של התכנית, ניסה לתפוס פריים משותף של יונית לוי ובעלה, אך נתקל בסירוב, שהסתיים בתקרית אלימות. הדרמה הגדולה זכתה לסיקור בכל אתרי הרכילות, גם באתר NRG, שמאוחר יותר כתביו נתבעו על ידי רוזנבלום מפאת אי דיוק בפרטי המקרה, כך לטענתו.

יונית לוי, עידו רוזנבלום. נמרוד סונדרס
ווילד סייד. לוי ורוזנבלום/נמרוד סונדרס

אם לא די בכל הג'וס הנ"ל, מתברר כי התביעה על סך 200 אלף שקלים, הצליחה לגעת גם במגישה הבלתי נגישה - לוי, אשר צפויה לקבל בקרוב זימון למתן עדות בבית המשפט. על פי רישומי כתב ההגנה, רוזנבלום טוען, שבניגוד למה שנכתב באתר הרכילות, הוא מעולם לא הרים יד על הצלם - ולכן האייטם שגוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוי, יונית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מסמכי בית המשפט, שהגיעו לידי וואלה! סלבס, אם המשפט יימשך, מתכוון הצד הנתבע לזמן את הגברת הראשונה של עולם החדשות להעיד, מאחר ונכחה באירוע המדובר.

הכתבת, מיקי לוין, שפוטרה לאחרונה ממעריב וכותבת כעת במוסף "סוף השבוע", הסבירה: "הופתעתי מקבלת התביעה. הפרשה הזו היתה צריכה להיסגר בינינו בלי הליכים משפטיים", והוסיפה כי "בכתב ההגנה נדרש מיונית להגיע כעדת מפתח".


יונית לוי היא עדת מפתח לכל רגע נתון בחייה של וואלה! סלבס, שכן לוי רובצת בראשה כל הזמן - מדברת, מלטפת, מנחמת ומערסלת אותה.


יונית? גלו מי האישה שמפחידה את עידו רוזנבלום

אל תעזבי: יונית לוי שוב נפרדת מעידו

מיקי לוין. אביב חופי
נתבעת. מיקי לוין/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully