וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מקולי קאלקין ניסה להתאבד

שירות וואלה! סלבס

18.12.2012 / 11:49

כוכב סרטי "שכחו אותי בבית", ניסה לשים קץ לחייו על ידי הזרקת הרואין ונטילת כדורים. "הוא היה מודע למה שהוא עושה, ולמזלו הוא ניצל ברגע האחרון". וואלה! סלבס המומה

תדהמה בתעשיית הבידור ההוליוודית: כוכב הסרטים שהתפרסם בצעירותו, מקולי קאלקין, ניסה לשים קץ לחייו בתחילת השבוע, כך מדווח הצהובון "הנשיונל אינקוויירר".

על פי חבריו של הכוכב בן ה-32, שלרלרו לצהובון, השחקן הבלונדיני, ששמו עלה לאחרונה בעקבות התמכרותו לסמים ומצב גופני רע, הזריק לגופו הרואין בכמות גדולה. אם לא די בכך, הוא גם נטל כדורים מסוכנים.

מקולי קאלקין. ספלאש
עצוב. מקולי קאלקין/ספלאש

"מקולי הזריק לעצמו הרואין ודיבר על התאבדות", סיפר חברו, "הוא בלע כדורים ואם לא היה עוצר, הלב שלו היה מפסיק לפעום. הוא היה מסומם, אבל היה מודע למה שהוא עושה".

עוד הוסיף המקורב כי למזלו השחקן המפורסם לא היה לבד, וכי כל החדר שלו היה מלא בדם מההזרקות. "זו היתה סיטואציה מזעזעת", סיפר המקורב והוסיף, "האמת היא שהחיים שלו לקראת סיום. קריירת המשחק שלו לא מתרוממת, והוא לא מצליח להתגבר על הפרידה ממילה קוניס".

קאלקין התפרסם בשנות ה-90 המוקדמות, והפך לאחד השחקנים הצעירים המפורסמים ביותר בהוליווד, אך מאז שהתבגר הופיע פחות על המסך. השחקן, שגם משמש כסנדק של שניים מילדיו של מייקל ג'קסון, נפרד מקוניס לפני כמעט שנתיים - בתום שמונה שנות זוגיות. מאז, הוא לא ממש חזר לעצמו.


וואלה! סלבס עוטה פנים של מורה מחנכת ומזהירה כי השימוש בסמים מסוכן. נו, באמת.


דיווח: מקולי קאלקין מכור להרואין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully